|

کُری هافبک استقلال برای حریفان!

سعید مهری حالا به یکی از مهره های کلیدی تیم ساپینتو تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

سعید مهری در خصوص برد استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی سنگینی داشتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که خدا را شکر توانستیم از آن‌ها بهره ببریم و گل بزنیم. خوشحالم که توانستیم پیروز بازی و با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شویم زیرا به این ۳ امتیاز نیاز مبرم داشتیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ هافبک آبی پوشان که در ابتدای فصل با انتقاداتی از سوی هواداران این تیم مواجه شده بود درباره اوج گرفتن خود هم گفت:

خدا را شکر که هواداران به من لطف دارند. از آن‌ها واقعا تشکر می‌کنم که صبر و حوصله داشتند. من همیشه با تمام توان در زمین ظاهر می‌شوم و تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم. امیدوارم در آینده بیشتر از این روزها برای تیمم مفید ظاهر شوم امیدوارم بهترین نتایج برای استقلال رقم زده شود.

مهری امسال سومین فصل حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد. آیا او از این انتخاب راضی است؟ پاسخ مهری اینگونه بود:

صددرصد راضی هستم. استقلال را انتخاب کردم و برای این انتخابم اهدافی را مد نظر داشتم. امیدوارم به آن اهداف در آینده نزدیک برسم. طبیعتا حضور موفق در آسیا در سال آینده هم یکی از اهداف من است. یک سال از لیگ قهرمانان آسیا دور بودیم و این بار انگیزه داریم تا در این مسابقات بدرخشیم. امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

شماره ۸ آبی‌پوشان تهرانی درباره انتخاب برترین لحظه سال ۱۴۰۱ خود گفت:

قطعا قهرمانی با استقلال یکی از بهترین لحظات کاری در سال گذشته بود اما باید تا پایان بازی با فولاد صبر کرد. درباره سال آینده هم قبلا گفته‌ام که هدف ما کسب هر دو جام باقی مانده است. تمام تمرکزمان را روی این دو جام گذاشته‌ایم. امیدوارم با تلاش و همبستگی که بین بچه‌ها وجود دارد موفق باشیم.

مهری در مورد شانس قهرمانی استقلال و ادامه لیگ عنوان کرد:

بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم مانند همین دیدار مقابل گل‌گهر و بازی‌های دیگری که برنده شدیم، هم خوب بازی کنیم و هم پیروز از زمین خارج شویم. همان‌طور که گفتم هدف ما کسب هر دو جام است.

وی در پایان در مورد وضعیت قراردادی خود هم گفت:

امسال آخرین سال قراردادم با استقلال نیست و یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. امیدوارم بتوانم برای تیمم موفق عمل کنم و به استقلال خدمت کنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی