|

سکوت عجیب قلعه نویی پس از باخت جنجالی به استقلال!

زمانی که بنیادی فر درثانیه های پایانی دیدار استقلال – گل گهر به سود آبی ها پنالتی گرفت، قلعه نویی تنها سکوت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در ثانیه های پایانی بازی استقلال – گل گهر ورود رضا میرزایی به محوطه جریمه و خطای سید محمد حسینی به روی او با تصمیم موعود بنیادی فر همراه شد و او به سود آبی ها پنالتی اعلام کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ در حالی که همه اعضای روی نیمکت گل گهر وارد زمین شدند و به همراه بازیکنان به داور بازی معترض شدند، امیر قلعه نویی تنها سکوت اختیار کرد و در نشانه اعتراض تنها لبخند می زد و گاهی هم سرتکان می داد.

این حجم از سکوت امیر قلعه نویی کمی عجیب بود. اما شایعاتی که پیرامون این سکوت در فضای مجازی براه افتاده در نوع خود عجیب و شاید هم جالب است.

برخی می گویند امیر قلعه نویی با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی توافق کرده است و به همین خاطر به این تصمیم معترض نشد!

برخی هم می گویند چون امیر قلعه نویی در ابتدای بازی به شدت از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد، نمی خواست با اعتراض شدید خود وجهه اش را نزد تماشاگران خراب کند.به خصوص که هر لحظه امکان بازگشت وی به تیم آبی وجود دارد. قلعه نویی رابطه خوبی با علی فتح الله زاده دارد و مدیر عامل باشگاه استقلال هنوز قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید نکرده است.

سکوت امیر قلعه نویی به هر بهانه ای باشد، کمی عجیب بود. به خصوص که وی پیش تر در مواقع مشابه به شدت اعتراض می کرد. هر چند درپایان بازی دستیاران امیر قلعه نویی نظرات وی را در کنفرانس های خبری به خبرنگاران انتقال دادند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی