|

کنایه عجیب کاپیتان استقلال به کارشناسان داوری!

گلر استقلال نسبت به تصمیم داور دیدار با گل‌گهر در اعلام پنالتی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی در پایان دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم برد خوبی را به دست بیاوریم. با این فوتبالی که ما ارائه کردیم حق‌مان سه امتیاز بود و خدا را شکر به آن رسیدیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی درباره نقش هواداران استقلال در بُرد تیم‌شان گفت: جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم. آنها تا دقیقه ۹۰ از تیم حمایت کردند و همین باعث شد به بازی برگردیم. هواداران هم فوتبال ما را می‌بینند و مسلماً راضی هستند. امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

کاپیتان استقلال در مورد صحنه‌ای که دروازه‌اش باز شد نیز توضیح داد: در یک لحظه بچه‌ها حواس‌شان نبود، ولی خدا را شکر بازی را بردیم. اینکه به بازی برگشتیم مهم است. صحنه پنالتی هم صد درصد درست بود. بعضی تیم‌ها نیایند و بزرگش کنند و بگویند به نفع استقلال گرفته‌اند. صد درصد پنالتی درست بود. واقعاً متأسفم، داور هفته قبل ما، شش امتیاز از تیم‌مان گرفته است. او جام حذفی فصل قبل را هم از ما گرفت. چرا کسی در مورد اینها حرف نمی‌زند؟! الان قطعاً همین هفته می‌گویند پنالتی استقلال درست نبوده است، اما کسی در مورد شش امتیازی که گفتم و جام حذفی فصل قبل صحبت نمی‌کند. شاید زور باشگاه ما در برخی موارد کم است. محرومیت ساپینتو هم ادامه‌دار است، او معذرت‌خواهی کرد، ولی محرومیتش کم نشد.

حسینی در پاسخ به سؤالی درباره دلیل حضورش در درگیری رخ داده بین بازیکنان پس از پنالتی اعلام شده به سود استقلال اظهار کرد: بازیکنان و مربیان گل‌گهر سعی داشتند نظر داور را تغییر دهند و وظیفه من بود که آنجا بروم.

وی راجع به شانس قهرمانی تیمش گفت: فعلاً زود است، ولی تا لحظه آخر می‌جنگیم تا ان‌شاءالله به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها