|

سپاهان مورایس مقابل پرسپولیس به دنبال تکرار خاطره لیگ بیستم

پرسپولیس و سپاهان در حالی روز شنبه در تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد که شاگردان مورایس به دنبال تکرار یک خاطره ویژه خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهانی‌ها در بازی مقابل پرسپولیس به دنبال تکرار خاطره لیگ بیستم هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در حالی روز شنبه در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد که شاگردان مورایس به دنبال تکرار یک خاطره ویژه خواهند بود.

آخرین بازی که دو تیم در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند به بازی رفت دوره بیستم مسابقات لیگ برتر باز می‌گردد که 4 مهر 1398 برگزار شد، زمانی که گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس جانشین برانکو شده بود و امیر قلعه نویی نیز هدایت سپاهان را بر عهده داشت. 

در آن بازی که هواداران پرسپولیس سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند، با 2 گل به مهمانشان باختند تا یکی از شکست‌های تلخ قرمزهای پایتخت با کالدرون ثبت شود.

دو شوت فوق‌العاده از سوی کی‌روش استنلی و محمد محبی در 10 دقیقه پایانی آن بازی باعث شد تا پرسپولیسی ها سه امتیاز مهم این بازی را به حریف خود بدهند و سکوهای ورزشگاه آزادی مات و مبهوت به نتیجه درج شده روی اسکوربورد ورزشگاه خیره شوند.

حال طلایی پوشان اصفهان 3 سال و نیم پس از این برتری مقابل هواداران پرسپولیس قصد دارند خاطره آن روز را یک بار دیگر تکرار کرده تا علاوه بر جبران شکست در جام حذفی بتوانند جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها