|

صحبت های مهم مهدی تاج در مورد سرمربی تیم ملی

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین صحبت‌های مهدی تاج درباره انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی نکات مهمی دارد؛ اینکه به‌خاطر پرداخت مطالبات به یک سرمربی خارجی دچار مشکل هستند و هنوز هم گزینه داخلی روی میز آن‌هاست و از بین نفرات مدنظرشان که مذاکره با آن‌ها به نتیجه رسیده، امروز، شنبه، از فرد نهایی رونمایی خواهند کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از منیبان؛ رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تأکید به اینکه برای انتخاب سرمربی تیم ملی نمی‌توانند معطل آزاد شدن منابع مالی در ای‌اف‌سی بمانند و باید هرچه سریع‌تر تکلیف نیمکت ایران را مشخص کنند، تأکید داشته منابع خود فدراسیون برای انتخاب یک سرمربی سطح بالا کافی است و به همین دلیل تا ۲۴ ساعت آینده سرمربی را تعیین می‌کنند. عدم پرداخت مطالبات به سرمربیان خارجی در عرصه ملی و باشگاهی ازجمله مارک ویلموتس، برانکو ایوانکوویچ، آندره‌آ استراماچونی و ... طی سالیان اخیر کاری کرده تا مهدی تاج عنوان کند در صورت آزاد نشدن منابع مالی در خارج از کشور، یک شکایت و پرونده مالی جدید دیگر برای سرمربی بعدی در فیفا خواهند داشت و به همین دلیل می‌توان از صحبت‌های رئیس فدراسیون استنباط کرد که گزینه آخر «احتمالا» داخلی است.

 

مورد بعدی که می‌توان گفت گزینه نهایی مدنظر مهدی تاج یک مربی ایرانی است، اظهارات او در خصوص شیطنت‌های داخلی برای شکایت احتمالی مربیان خارجی از فدراسیون است و او تأکید کرده نباید مسیر گذشته را بروند و پرونده جدید مالی دیگری باز شود. تاج همچنین در صحبت‌های دیروزش یادآور شد محدودیت‌هایی برای پرداخت مطالبات به یک فرد خارجی دارند و با همه این تفاسیر تأکید کرده فردا (شنبه)، یک «سرمربی خیلی خوب» برای نیمکت تیم ملی انتخاب می‌کنند. این اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران نشان می‌دهد احتمال انتخاب سرمربی داخلی بسیار بالاست، مگر اینکه طی ساعات آینده اتفاق خاصی رخ بدهد و تصمیم هیئت رئیسه دست‌خوش تغییر شود. از بین گزینه‌های داخلی احتمال انتخاب امیر قلعه‌نویی بیش از سایر گزینه‌هاست؛ هرچند او از اینکه نامش در لیست فدراسیون فوتبال حضور داشته، کناره‌گیری کرده ولی بعید نیست در نهایت او فردا برای دومین بار هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد و البته نباید فراموش کرد، ممکن است گزینه دیگر داخلی نیز مدنظر تاج باشد. با این وجود، احتمال انتخاب سرمربی ایرانی بسیار بالاست، اما گفته می‌شود فلیکس سانچز نیز پس از تجربه کار در قطر و قهرمانی آسیا، گزینه نهایی فدراسیون فوتبال درصورت انتخاب سرمربی خارجی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها