|

صحبت های تند افشین پیروانی علیه موعود بنیادی‌فر!

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید هواداران مقابل هتل محل اقامت این باشگاه به دنبال بلیت این دیدار بودند.

لینک کوتاه کپی شد

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس پیش از بازی حساس مقابل سپاهان در خصوص این دیدار اظهار کرد: آرزوی سلامتی و موفقیت برای هموطنان دارم، بازی مهم و حساسی است و دو تیم از شرایط مسابقه مطلع هستند. ما در خانه بازی داریم و انشالله سه امتیاز بازی را خانه بگیریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی افزود: من یک سوال دارم، ما چطور میزبانی هستیم که هشت هزار هوادار داریم؟ این همه سکوهایی که می‌گویند خراب است را به جای سایر پروژه‌ها درست کنید. این آبرو و اعتبار مملکت است. ما می‌رویم جاهای دیگر، تعداد تماشاگران بیشتر است. هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و بگذارید هواداران بیایند. خواهش من این است که تعیین تکلیف کنند؛ ما پرسپولیس هستیم و بیشترین هوادار را داریم.

پیروانی راجع به ظرفیت کم ورزشگاه آزادی توضیح داد: من به هواداران می‌گویم که پیگیری کردیم. جلوی هتل ما می‌آمدید میدید چه جمعیتی آمده بود و همه دنبال بلیت بودند. یک مقدار همکاری کنید و به ما کمک کنید.

مدیر پرسپولیس در مورد نقش سازمان لیگ گفت: نمی‌دانم زور سازمان لیگ می‌رسد یا نه. خواهش من این است که ما پرسپولیسیم و دوست داریم هواداران بیایند. باشگاه نامه زد و پیگیری کرد و مصاحبه هم کردیم... جاهای دیگر از در و دیوار جمعیت می‌آید اما حالا وضعیت را می‌بینید.

افشین پیروانی درباره خرابی ورزشگاه اظهار داشت: بالا را می‌گویند خراب است اما طبقه اول که خالی است. مطمئن باشید ده تا شش ماه دیگر هم می‌گذرد.

او خطاب به بنیادی‌فر گفت: شما که شجاعت داشتی دقیقه آخر بازی گل‌گهر پنالتی گرفتی، چرا پنالتی ما جلوی فولاد را نگرفتی؟ پنالتی‌ای که همه کارشناسان تائید کردند. قبل از بازی می‌گویم که نگویند احساساتی بودی. شجاعتی که داشتی را جلوی ما هم نشان می‌دادی... من گلایه بزرگی از موعود بنیادی‌فر دارم چون او داور بین‌المللی ماست و خیلی بهتر بود که اگر شجاعت داشت و این تصمیم را می‌گرفت. من در مورد سایر تیمها صحبت نمی‌کنم اما اگر این پنالتی را گرفتی، آن یکی را باید صددرصد می‌گرفتی. آیا آنجا به خاطر جو استادیوم نگرفتی یا چه؟ وی ای آر حالاحالاها نخواهد آمد و وی ای آر بهانه است. زمان که ما که وی ای آر نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی