|

پیشکسوت پرسپولیس: حق یحیی باخت بود!

بهزاد داداش زاده اعتقاد دارد حق پرسپولیس برابر سپاهان باخت بود.

لینک کوتاه کپی شد

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر سپاهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس یک دیدار حساس و بازی ۶ امتیازی را از دست داد و حقش هم باخت بود. سپاهان به خوبی بازی را مدیریت کرد و به برتری دست یافت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ وی ادامه داد: من نمی‌دانم چه اصراری بود که از پریرا مهاجم برزیلی در این بازی استفاده شود در حالی‌که او هنوز با شرایط فوتبال ایران آشنا نشده خیلی راحت اخراج شد. در هر حال فوتبال بُرد و باخت دارد و پرسپولیس باید خیلی زود به خودش بیاید تا این شکست را جبران کند.

آرامش و تمرکز پرسپولیس با اخراج پریرا به هم ریخت

داداش زاده درباره اینکه آیا اخراج پریرا در باخت پرسپولیس تأثیرگذار بود، گفت: ۱۰۰ درصد؛ آرامش و تمرکز پرسپولیس با این اخراج به هم ریخت و تیم سپاهان هم از برتری عددی خود به خوبی استفاده کرد و به گل رسید. پرسپولیس در این مسابقه اصلاً سرحال نبود و حداقل امتیاز هم نتوانست در این بازی بگیرد. این تیم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و باید در مسابقات باقیمانده برای کسب حداکثر امتیازات به آب و آتش بزند. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به‌نظر می‌رسد قهرمانی سپاهان با این برد مسجل شده باشد، گفت: زود است که سپاهان را قهرمان بدانیم، اما این تیم یکی از رقبای اصلی خود را کنار زد و به قهرمانی امیدوارتر شد.

شانس قهرمانی پرسپولیس به اما و اگر کشیده شد

داداش زاده درباره اینکه پرسپولیس شانسش برای قهرمانی کمرنگ شد، گفت: پرسپولیس باید تمام بازی‌های باقی مانده را ببرد و منتظر لغزش سپاهان باشد. به هر حال با این شکست قهرمانی پرسپولیس به اما و اگر کشیده شد و باید در انتظار هفته‌های آینده بماند.

وی در پایان درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه پرسپولیس در اشتباهات داوری در صدر جدول قرار دارد، خاطر نشان کرد: اشتباهات داوری امتیازات زیادی را از پرسپولیس در چند بازی گرفت. من همیشه می‌گویم که پرسپولیس باید با ۱۲ نفر مقابله کند چرا که داوران به نفع حریفان می‌گیرند. البته با وجود اینکه تیم پرسپولیس در چند بازی از اشتباهات داوری ضربه خورد، اما به نظرم در بازی با سپاهان اشتباهات داوری کمتر بود و این تیم به خودش باخت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها