|

یحیی بی‌خیال 2 بازیکن پرسپولیس می شود؟!

یحیی گل‌محمدی از عملکرد دو بازیکن تیمش در بازی با سپاهان ناراحت است.

لینک کوتاه کپی شد
1

عملکرد ضعیف دو بازیکن مازندرانی پرسپولیس در بازی با سپاهان باعث شد یحیی گل‌محمدی در پایان بازی اصلا از آن‌ها راضی نباشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ یکی از بازیکنانی که یحیی گل‌محمدی قصد نداشت او را در ترکیب اصلی قرار دهد، اما مجبور به این کار شد؛ دانیال اسماعیلی‌فر است. بازیکنی که هفته‌هاست نیمکت نشین شده و وحدت حنانوف به جای او بازی می‌کند. اما روز قبل از مسابقه پرسپولیس و سپاهان، حنانوف دچار سرماخوردگی شده و روز بازی اعلام می‌کند توانایی بازی کردن را ندارد.  

در همین راستا یحیی مجبور می‌شود دانیال را بازی دهد. بازیکنی که در بازی دیروز اصلا اثری از آن ستاره ابتدای فصل تیمش نداشت و اجازه داد بار‌ها میلاد زکی‌پور از جناح چپ سپاهان نفوذ کرده و توپ ارسال کند. امید عالیشاه هم دیگر بازیکنی بود که در نیمه اول ضعیف کار کرد و یک فرصت طلایی را هم برای گلزنی قبل از اخراج پریرا از دست داد. یحیی باز هم امید را مثل بازی با آلومینیوم اراک بین دو نیمه تعویض کرد تا نشان دهد با بازیکنی تعارف ندارد. هر چند اگر حنانوف شرایط بیشتر بازی کردن را داشت او را هم در بین دو نیمه جایگزین اسماعیلی‌فر می‌کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی