|

بهترین فرصت پیش روی استقلال

محسن یوسفی معتقد است اشتباهات داوری و اعتراض ها به فوتبال ما ضربه زده است.

لینک کوتاه کپی شد

محسن یوسفی به اشتباهات داوری برای همه تیم ها و تاثیراتی که بر نتایج می گذارد گفت: این اشتباهات همیشه هست و تا زمانی که سیستم ویدئویی وارد نشود همین روند ادامه خواهد داشت و در هر دیدار شاهد چنین صحنه هایی خواهیم بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ این پیشکسوت فوتبال ادامه داد:

چند سال است می خواهند سیستم VAR را به فوتبال ایران بیاورند تا اشتباهات را به حداقل برسانند اما این اتفاق همچنان در حد حرف باقی مانده و هنوز معلوم نیست که آیا برای فصل آینده این سیستم وارد فوتبال ما خواهد شد یا خیر.

مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد:

امیدوارم کمیته داوران تا پایان فصل و با توجه به حساسیت بالای جدول از داوران با تجربه استفاده کند تا حقی از تیمی ضایع نگردد.

وی در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر فولاد گفت:

فولاد با نکونام شروع کرد و حالا به احتمال زیاد فصل را با منصوریان به پایان می رساند. کادر فنی جدید می‌خواهد مقابل استقلال عملکرد خوبی در اهواز داشته باشد و از این تیم امتیاز بگیرد.

یوسفی افزود:

ساپینتو و بازیکنانش می دانند برای رسیدن به قهرمانی باید همه حریفان را کنار بگذارند. این دیدار هم بسیار برای آبی پوشان سخت و حساس است و اگر دچار اشتباه و غفلت شوند از کورس قهرمانی عقب می مانند. بنابراین باز هم با تمام قوا به میدان خواهند آمد تا بتوانند سه امتیاز را از آن خود کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها