|

رئال مادرید علیه بارسلونا

پس از جلسه امروز هیئت مدیره رئال مادرید، تصمیم بر این شد که علیه بارسلونا شکایتی تنظیم شود.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که از بارسلونا به خاطر رسوایی داوری که به بارساگیت یا پرونده نگریرا مشهور شده، شکایت خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال این کار را بدون مشارکت دیگر باشگاه‌های لالیگا و جداگانه انجام خواهد داد.

1831451

هیئت‌مدیره باشگاه رئال مادرید، بر اساس اساس‌نامه، عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری باشگاه است و زمانی با اعضای کامل تشکیل جلسه می‌دهد که رئال نیاز به تصمیم‌گیری در موارد مهم و ضروری داشته باشد. جلسه اضطراری هیئت‌مدیره باشگاه به درخواست فلورنتینو پرز، امروز ظهر در دفتر این باشگاه برگزار شد.

رئال مادرید برای اظهارنظر درباره این پرونده جنجالی منتظر بود تا دادستانی شهر بارسلون به صورت رسمی وارد پرونده شود. حالا که دادستانی اعلام کرده علیه بارسلونا به دادگاه خواهد رفت، مدیران رئال برای بررسی نحوه برخوردشان با این پرونده جلسه تشکیل دادند و تصمیم نهایی بر این شد که علیه بارسا شکایت کنند. رئال اولین باشگاهی است که جداگانه از بارسا شکایت خواهد کرد.

1831452

در بیانیه رئال آمده است: «رئال مادرید نگرانی عمیق خود را در مورد جدی بودن تخلفات رخ‌داده ابراز می‌کند و به اجرای عدالت اعتماد کامل دارد. امروز موافقت شد که باشگاه برای دفاع از منافع مشروع خود، در اسرع وقت شکایتی رسمی را ارائه کند.»

رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند که احتمالا با این شکایت ارتباط دوستانه دو باشگاه در سطح مدیریتی کاملا از بین خواهد رفت و بارسلونا از پروژه سوپرلیگ کنار خواهد کشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها