|

مسی آلمان در رادار بارسلونا

بارسلونا قصد دارد فلوریان ویرتس، ستاره لورکوزن را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

تابستان شلوغی برای بارسلونا در حال شکل‌گیری است و انتظار می‌رود که ورودی‌ها و خروجی‌های زیادی وجود داشته باشند، برای این که این باشگاه در پی بهبود وضعیت مالی خود برای فصل آینده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ چند روز پیش خوان لاپورتا برنامه‌های باشگاه برای پنجره نقل‌وانتقالات را تشریح کرد که در آن تقویت در دفاع و حمله در اولویت قرار داشت. با این حال هزینه‌های بارسلونا در مقایسه با گذشته کاهش می‌یابد که می‌تواند مجموعه هدف آن‌ها را محدود کند. به گفته مسئولان باشگاه، خط میانی یک منطقه نگران‌کننده آشکار نیست که همین مسئله نشان می‌دهد خریدهایی برای این پست در تابستان امسال هدف قرار نخواهند گرفت. با این حال بارسلونا می‌تواند به آینده دورتر نگاه کند، زیرا که قصد دارد در آینده با قدرت کامل بازگردد.

یکی از بازیکنان که در رادار باشگاه برای انتقال در آینده است، فلوریان ویرتس از بایرلورکوزن خواهد بود. این بازیکن ۱۹ ساله یکی از هیجان‌انگیزترین بازیکنان فوتبال اروپا محسوب می‌شود که در سال ۲۰۲۰ وارد صحنه شد. او با وجود این که هنوز یه بازیکن جوان به شمار می‌آید، ۴ بازی ملی برای آلمان داشته است.

نشریه «اسپورت» در این باره گزارش می‌دهد که مقامات بارسلونا برای انتقال این بازیکن به کاتالونیا با پدرش تماس‌های اولیه را برقرار کرده‌اند. با این حال با توجه به مشکلات مالی، حداقل نمی‌توانند در تابستان امسال به این انتقال فکر کنند. با این حال بارسا امیدوار است که ویرتس برای انتقال به این تیم در آینده صبر کند.

فلوریان ویرتس

گفته می‌شود ویرتس یکی از طرفداران بزرگ بارسلونا است که می‌تواند در برنامه‌ریزی برای خرید در آینده به سود باشگاه باشد. با این حال از آنجایی که او معمولاً به‌عنوان هافبک تهاجمی یا مهاجم دوم بازی می‌کند، در سیستم ۳-۳-۴ باشگاه نمی‌گنجد. از آنجایی که ویرتس فقط ۱۹ سال سن دارد، زمان زیادی برای تطابق پیدا کردن این بازیکن با نقش شماره «۸» وجود دارد که برای بارسا ایده‌آل خواهد بود. ویرتس این توانایی را دارد و می‌توان او را به‌عنوان بازیکنی به سبک بارسا طبقه‌بندی کرد. آمار او نشان می‌دهد که چقدر در پاس دادن و اتصاب بازی خوب است، در حالی که برای کارهای دفاعی هم در پست خودش در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد.

ویژگی چشمگیر ویرتس دریبل‌زنی اوست و مطمئناً در قالب بازیکنی شبیه لیونل مسی ساخته شده؛ جادوگر آرژانتینی که هواداران بارسلونا بازگشت او را در سر می‌پرورانند و به همین دلیل حضور فلوریان هیجان‌انگیز خواهد بود. بارسلونا می‌تواند جایگزین جوان‌تر و آلمانی مسی را به خدمت بگیرد.

مزیت بارسلونا این است که ویرتس آن را دوست دارد، اما بعید به نظر می‌رسد او حرفه‌اش را برای وقت اضافی تلف کند، برای این که منتظر است تا آن‌ها وضعیت مالی‌شان را درست کنند و او به مرحله مهمی از پیشرفت خودش برسد.

در نهایت ویرتس هم برای بارسلونا و هم برای فوتبال اسپانیا مناسب است و مطمئناً برای هردوی آن‌ها این اتفاق مناسبی خواهد بود. با این حال باید دید آیا این انتقال می‌تواند در چند سال آینده رخ بدهد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی