|

رضایت کامل ساپینتو از یک شاه ماهی!

محمد محبی در بازی با فولاد هم تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما موقعیت خوبی برای گلزنی پیدا نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

پاس محبی روی ضربه ایستگاهی منجر به رسیدن توپ به کوین یامگا و گلزنی این بازیکن شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این گل قفل دروازه فولاد را باز کرد و موجب شد استقلال بازی خوب خود در نیمه دوم را با گل مهدی قایدی تکمیل کند و در نهایت با برتری دو بر صفر وارد رختکن شود.

برای ریکاردو ساپینتو اصلا تفاوتی نمی کند، چه کسی گل می زند. مهدی قایدی هم هفته ها بود، گل نمی زد اما ریکاردو ساپینتو با وجود گزینه های متعدد روی نیمکت حاضر نشد، مهدی قایدی را از ترکیب بیرون بیاورد. او خوب می داند، مهدی قایدی یک ستاره است و هر لحظه ممکن است سرنوشت بازی را تغییر دهد، همان طور که محمد محبی روز گذشته و در استادیوم اختصاصی فولاد شهر این کار را انجام داد. او در بازی دیروز و در ضربه ایستگاهی کوین یامگا را به خوبی دید و روی تیر دو توپ را برای او پاس کرد تا کوین تیر خلاص را این بار در جریان بازی شلیک کند. پیش از این عادت کرده بودیم کوین را از روی نقطه پنالتی در چهره یک گل زن ببینیم.

1831946

استقلال در 8 بازی دور برگشت 16 گل زده و این نشان می دهد، معدل گل زده این تیم در هر بازی 2 گل است و بر همین اساس عملکرد مردان تهاجمی ریکاردو ساپپینتو قابل دفاع و حتی تحسین است. ریکاردو ساپینتو به همین خاطر اجازه نداد مهره تهاجی جدید و خارجی وارد ترکیب تیم شود. علاوه بر این ها محمد محبی در پست وینگر راست جدا از اینکه در طراحی حملات و شکل گیری بازی ترکیبی استقلال نقش دارد، در دفاع هم به تیم کمک می کند. به نوعی از محمد محبی می توان به عنوان بازیکن زحمتکش و موثر استقلال یاد کرد و ریکاردو ساپینتو به هیچ وجه حاضر نیست از این بازیکن دست بکشد. در ابتدای فصل هم ریکاردو ساپینتو برای جذب محمد محبی تلاش زیادی به خرج داد و شخصا وارد ماجرای انتقال او از تیم سانتاکلارا شد و این پاس گل در یکی از مهمترین بازی ها نشان می دهد اصرار سرمربی پرتغالی بی مورد نبود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی