|

کُری مهدی قایدی برای سپاهان و پرسپولیس!

مهدی قایدی می‌گوید استقلال تنها یک هدف دارد و آن هم قهرمانی در لیگ برتر است.‌

لینک کوتاه کپی شد

استقلال یک نمایش کاملا حساب شده را در فولاد آره‌نا به نمایش گذاشت و موفق شد با دو گل حریف سرسخت خود را شکست دهد تا علاوه بر صعود به رتبه دوم جدول و گرفتن جای پرسپولیس، به تعقیب سپاهان در راه کسب عنوان قهرمانی نیز ادامه داده باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهدی قایدی ستاره استقلال در بازی امروز مقابل فولاد خوزستان بود و علاوه بر نمایش درخشانی که داشت گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند. قایدی پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: "اول از همه به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، هم به فولاد و هم به بچه‌های خودمان. هواداران بازی را قشنگ کرده بودند و من از هواداران خودمان و هواداران فولاد تشکر می‌کنم. هدف ما قهرمانی است و باید در همه بازی‌ها بجنگیم تا به این هدف برسیم."

قایدی درباره جو ورزشگاه نیز گفت: "از هواداران خوزستانی که تشریف آوردند تشکر می‌کنم. هواداران خودمان هم که با شادی به خانه رفتند و امیدوارم که در بازی‌های بعد باز هم آن‌ها را خوشحال کنیم. همان‌طور که گفتم ما فقط یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و چیزی که هواداران از ما می‌خواهند را به آن‌ها تقدیم کنیم."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها