|

یحیی گل محمدی جام نگیرد می رود؟!

به نظر می رسد سرنوشت ادامه همکاری گل‌محمدی با پرسپولیس، بستگی به نتیجه این تیم در پایان فصل دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از تساوی خانگی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی، با انتقاد از شرایطی که برای تیمش رخ داده، اعلام کرد که هیچ کسی نمی‌تواند او را تکان دهد چرا که یکسال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ باخت به سپاهان، اما شرایط یحیی را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است. جدا از اوج گرفتن انتقادها از سرمربی پرسپولیس در فضای مجازی و کانال‌های هواداری این تیم، حالا این سوال مطرح شده که اگر پرسپولیس در پایان فصل نتواند جام بگیرد، تکلیف یحیی گل‌محمدی چه خواهد شد.

برای تیمی که در 8-9 سال گذشته همیشه در کورس قهرمانی بوده و جام‌های زیاد و مختلفی از 5 قهرمانی لیگ برتر گرفته تا جام حذفی و سوپرجام گرفته، نگرفتن جام برای دومین فصل متوالی، اتفاقی در حد فاجعه محسوب می‌شود.

درست است که یحیی طرفداران خاص خود را دارد و خیلی از پرسپولیسی‌ها او را بهترین مربی داخلی شاغدل در لیگ برتر می‌دانند اما طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده که اگر یحیی برای دومین فصل متوالی در لیگ برتر و جام حذفی در کسب جام ناکام باشد، شاید خودش تصمیم بگیرد که قید قرارداد فصل آینده‌اش با پرسپولیس را بزند و از این تیم جدا شود. البته شاید هم این اتفاق نیفتد و یحیی بخواهد  در پرسپولیس بماند که اگر حذفی و لیگ را نگیرد، کارش برای ادامه مسیر سخت می شود.

پرسپولیس در لیگ برتر همچنان امیدوار است چرا که هنوز هفت هفته باقی مانده و ممکن است اتفاق های زیادی در این هفت هفته بیفتد. در جام حذفی هم آنها به برنده بازی گل گهر و فولاد می خورند که مطمئنا دوست دارند، حریف مقابل آنها فولاد باشد تا گل گهری که وضعیتی به مراتب بهتر از فولاد دارد.

البته که فعلا همه چیز در حد شایعه و گمانه‌زنی است و باید دید یحیی تا پایان فصل می‌تواند خودش را به منتقدانش ثابت کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی