|

اهداف مهم بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو

باشگاه بارسلونا قرار است تابستان پرحاشیه ای را در نقل و انتقالات پشت سر بگذراند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از تابستان فراموش نشدنی 2022، باشگاه بارسلونا می خواهد باز هم ترکیب خودش را تقویت کند. از ماه ها قبل و تا همین امروز تعداد زیادی بازیکن به بارسا لینک شده اند و جرارد رومرو جدی ترین گزینه ها را به انتخاب خودش مشخص کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا باور دارد که بلوگرانا 7 هدف نقل و انتقالاتی تابستانی دارد. 

اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا در تابستان 2023

اینیگو مارتینز

یکی از محتمل ترین گزینه های بارسا در تابستان 2023. قرارداد این مدافع 31 ساله سه ماه بعد با اتلتیک بیلبائو تمام خواهد شد و بارسا می تواند یک بازیکن آزاد دیگر جذب کند. مارتینز در تابستان 2022 هم گزینه جدی بلوگرانا بود اما در نهایت تصمیم گرفت در سن مامس بماند. 

برناردو سیلوا 

احتمالا محبوب ترین بازیکن غیربارسایی برای ژاوی پس از لیونل مسی. هافبک خلاق منچسترسیتی گزینه اصلی ژاوی برای جانشینی فرنکی دی یونگ و تقویت خط هافبک بارسا در تابستان 2022 بود اما بارسا نتوانست رضایت سیتیزن ها را برای انجام این انتقال جلب کند. نام این هافبک 28 ساله پرتغالی که تا 2025 با سیتیزن ها قرارداد دارد، باز هم در لیست ژاوی دیده می شود و البته باز هم کار بارسا آسان نخواهد بود.

ایلکای گوندوعان

یک گزینه محتمل دیگر. هافبک آلمانی از یک چالش جدید استقبال می کند، چند ماه بعد بازیکن آزاد است و مورد تحسین ژاوی قرار دارد. ایلکای گوندوعان می خواهد در آخرین هفته های فصل برای تمدید کردن یا تمدید نکردن با منچسترسیتی تصمیم بگیرد. 

خوان فویس

بارسلونا در تابستان 2022 تلاش زیادی انجام داد تا این مدافع راست آرژانتینی را به خدمت بگیرد تا ژول کونده در پست تخصصی اش یعنی دفاع وسط به کار گرفته شود اما نهایتا چنین اتفاقی رخ نداد. فویس که به تازگی قهرمانی جهان را تجربه کرده، تا 2026 با ویارئال قرارداد دارد و از گزینه های قابل دسترس بلوگرانا به حساب می آید. 

مارسلو بروزوویچ 

بروزوویچ گزینه ای است که انتقالش به بارسلونا تا حد زیادی به اینتر و مخصوصا سرخیو بوسکتس بستگی دارد. بارسلونا در ژانویه 2023 برای جذب بروزوویچ مذاکراتی با نراتزوری داشت اما در نهایت هیچ انتقال یا معاوضه ای رخ نداد. اگر بوسکتس تصمیم بگیرد قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند، احتمال اقدام بارسا برای جذب بروزوویچ زیاد می شود. 

ژائو کانسلو

مدافع راست پرتغالی عملا دیگر جایی در منچسترسیتی ندارد، مگر این که پپ گواردیولا فصل آینده از اتحاد برود که بسیار بعید به نظر می رسد. کانسلو تا آخر فصل به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می کند و فعال کردن بند خرید 70 میلیون یورویی او هم فعلا محتمل به نظر نمی رسد. بارسا به همین دلیل وضعیت کانسلو را به صورت دقیق زیر نظر دارد. 

لیونل مسی

بازگشت لیونل مسی به بارسلونا رویای بخش زیادی از هواداران و خود ژاوی است اما به واقعیت تبدیل شدن این رویا فعلا بسیار بعید است. مسی هنوز در مورد تمدید قرارداد و یا حتی تمدید با پاری سن ژرمن تصمیم نگرفته و بارسلونا هم برای ثبت قرارداد او باید با غول فیرپلی مالی و قوانین سقف دستمزد لالیگا دست و پنجه نرم کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی