|

درخواست جالب مسئولان باشگاه از بازیکنان پرسپولیس!

با توجه به موعد پرداخت مطالبات بازیکنان تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه از آن‌ها درخواست جدیدی داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که با بازیکنان و مربیان خود امضا کرده باید تا پایان سال جاری حدود 70 درصد قرارداد آنها را پرداخت کند اما تا الان 55 درصد پرداختی به آنها داشته است. مساله‌ای که با دلخوری سرخپوشان همراه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان نیوز؛ آنها انتظار دارند رضا درویش طبق قرارداد عمل کند. اما به‌طور قطع این اتفاق رخ نخواهد داد؛ چراکه باشگاه پرسپولیس شرایط مالی خوبی ندارد و برای اینکه در گرفتن مجوز حرفه‌ای به مشکل برنخورد باید تا اواسط فروردین‌ماه همه بدهی‌های داخلی خود را نیز بپردازد؛ از این رو توقع دارد بازیکنان با او همکاری کنند.

از بدهی به علی علیپور گرفته تا خانواده مرحوم اولادی، بدهی به داروخانه تحت قرارداد، نقد کردن چک‌هایی که به هتل آزادی داده است، رستوران تحت قرارداد باشگاه و... در این شرایط بقریبا مسابقات تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس به‌پایان رسیده و انتظار پرداختی را ازسوی باشگاه‌شان در اواخر سال دارند.

با مشکلات اشاره‌شده طبیعی است که پرسپولیس احتمالا تا اردیبهشت‌ماه نتواند پرداختی به تیم بزرگسالان داشته باشد. از این رو از بازیکنان خواسته تا کمی صبوری کنند و در اخذ مجوز حرفه‌ای با باشگاه تعامل داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها