|

شایعه فسخ قرارداد پریرا با پرسپولیس صحت دارد؟

آیا مهاجم برزیلی پرسپولیس می‌تواند قراردادش را با قرمزها فسخ کند؟

لینک کوتاه کپی شد

یکی از روزنامه‌های چاپ امروز مدعی شده که لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود قصد دارد قراردادش را با این باشگاه فسخ کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ این مهاجم برزیلی که در نقل و انتقالات زمستانی به عنوان بازیکن جانشین یورگن لوکادیا در پرسپولیس شد تاکنون علیرغم فرصت‌های زیادی که یحیی گل‌محمدی در اختیار او قرار داده هنوز موفق به گلزنی نشده تا نه تنها خودش سوژه انواع و اقسام انتقادها شود بلکه یحیی گل‌محمدی هم به خاطر بازی دادن به این بازیکن، مورد نقد قرار بگیرد. گفته می شود قرارداد او با پرسپولیس یک میلیون و سیصدهزار دلار برای یک فصل و نیم است که با توجه به کیفیت پایین این مهاجم، عدد عجیب و بالایی به نظر می رسد.

در حالی که به احتمال زیاد هواداران پرسپولیس از جدایی این بازیکن استقبال می‌کنند اما شنیده‌های فوتبالی حاکی از این است این مهاجم برزیلی پیش از ترک تهران تمامی مطالبات خود را تا تاریخی که در قراردادش ذکر شده ، دریافت کرده و نمی‌تواند بر خلاف ادعای مطرح‌شده، قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند. او دو روز پیش هم از طریق مدیربرنامه اش با یک روزنامه ورزشی مصاحبه کرد و نوید روزهای خوب و گلزنی برای پرسپولیس را داد تا نشان دهد آنقدر عدد قراردادش خوب است که نه تنها فسخ نمی کند بلکه وعده آینده ای روشن! را می دهد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس پس از بازی با سپاهان بخشی از قرارداد خارجی‌های خود را پرداخت کرد تا آنها بدون دغدغه راهی کشورهای خود شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی