|

به یک دلیل سپاهان شانس اول قهرمانی لیگ است

سپاهان با توجه به عملکرد بهترش نسبت به دو مدعی دیگر لیگ 22، از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

به جز درخشش سپاهان در دور برگشت رقابت های لیگ و پُر کردن فاصله 5 امتیازی اش با پرسپولیس که این تیم را تا به این جای کار شایسته ترین مدعی عنوان قهرمانی معرفی کرده، باید به یک نکته مهم دیگر نیز اشاره کرد که آن برتری زردپوشان اصفهانی در جدال های مستقیم با غول های تهرانی محسوب می شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اگرچه سپاهان تا به این جای کار با دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس به ترتیب 3 و 4 امتیاز اختلاف دارد و در فاصله 7 هفته تا پایان رقابت های لیگ جدی ترین مدعی برای کسب عنوان قهرمانی است اما در صورتی که هر کدام از دو غول پایتخت هر 7 بازی آینده را با پیروزی پشت سر گذاشته و سپاهان نیز امتیاز از دست بدهد و امتیازات و حتی تفاضل گل همه تیم ها مساوی شود، باز این سپاهان است که به عنوان قهرمان لیگ می رسد چرا که در جدال های رو در رو با پرسپولیس و استقلال بهتر عمل کرده است.

 سپاهان در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به کسب پیروزی مقابل استقلال شد و با کسب یک مساوی و یک پیروزی مقابل پرسپولیس از این تیم نیز 4 امتیاز گرفت. از این رو حتی در صورت لغزش سپاهان در بازی های پیش رو و هم امتیاز شدن تیم ها (حتی اگر تفاضل گل هم برابر باشد)، با توجه به نتایج مستقیم، درنهایت مورایس و شاگردانش جام را بالای سر خواهند برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها