|

4 پرسپولیسی در فهرست جدید تیم ملی

سؤال این است که از این لیست 8-7 نفره چند بازیکن پرسپولیس در فهرست نهایی جام ملت‌ها قرار خواهند گرفت؟

لینک کوتاه کپی شد

هر چند بعد از حضور قلعه‌نویی در رأس کادر فنی تیم ملی استقلالی‌ها خوشبین هستند تا بلکه در اولین فهرست این مربی سهمیه بیشتری داشته باشند اما به نظر نمی‌رسد قلعه‌نویی اهل بهم ریختن موازنه نسبی سرخابی‌ها باشد هر چند با آن حجم از بازیکنان شاخص لژیونر چاره‌ای هم نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ قلعه‌نویی ۱۷ سال قبل تنها ۲ بازیکن از پرسپولیس در لیست ۲۳ نفره ایران برای جام ملت‌های ۲۰۰۷ قرار داد و مهرزاد معدنچی و حسین کعبی تنها سهمیه‌های سرخ تیم ملی بودند. آذرماه امسال کارلوس کی‌روش سه بازیکن از پرسپولیس را به قطر برد. او بعد از خط کشیدن روی نام میلاد سرلک، چهار سرخپوش دیگر را به جام جهانی برد و بیرانوند، پورعلی‌گنجی، امیری و ترابی سهمیه‌های پرسپولیس در جام جهانی بودند که پورعلی‌گنجی فیکس بود، امیری اصلاً بازی نکرد، بیرانوند در مسابقه اول مصدوم شد و در بازی مقابل امریکا به میدان رفت و ترابی هم کلاً یک بازیکن تعویضی بود.

به نظر می‌رسد در خوشبینانه‌ترین حالت فهرست بعدی تیم ملی و اولین لیست قلعه‌نویی هم همان چهار بازیکن را به‌عنوان سهمیه‌های پرسپولیسی در خود داشته باشد چرا که پورعلی‌گنجی مصدوم است و میلاد سرلک به خاطر ثبات نسبی‌اش تنها بازیکنی است که غیر از امیری، بیرانوند و ترابی پتانسیل دعوت به تیم ملی را دارد و نمی‌توان منتظر نظر ویژه امیرخان به پرسپولیسی‌ها بود هر چند شاید هواداران دوآتشه پرسپولیس امیدوار باشند که مثلاً محمد عمری یا حتی سینا اسدبیگی به خاطر درخشش در این فصل راهی به تیم ملی پیدا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آذری ارسالی در

    سرمربی تیم ملی باید از ۱۶تیم لیگ برتری حداقل یک بازیکن و حداکثر ۳بازیکن به تیم ملی دعوت کند در غیر اینصورت مث جام جهانی ۶گل از انگلیس خواهیم خورد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها