|

پیشکسوت پرسپولیس: قلعه‌نویی در اوج پختگی قرار دارد

مربی تیم تراکتور از انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی دفاع کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نصرتی، مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به بازی‌های اخیر تراکتور در لیگ برتر اظهار داشت: در دو بازی اخیر خود با بدشانسی هایی روبرو شدیم اما در تلاش هستیم در دیدارهای بعدی این دو شکست را جبران کنیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ وی در مورد برنامه بعدی قرمزهای تبریزی برای تعطیلات نوروزی گفت:

تا روز 28 اسفند به تمرینات ادامه می دهیم. پس از آن تا روز 4 فروردین تیم به تعطیلات می رود تا پس از چند روز استراحت دور جدید تمرینات را برای ادامه مسابقات لیگ برتر استارت بزنیم.

مربی تراکتور در خصوص برنامه این تیم در ادامه فصل افزود:

تیم در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار است و به جز دو بازی اخیرم نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. به هرحال نوسان های ابتدای فصل باعث شد تراکتور در برهه ای از کورس مدعیان خارج شود اما در تلاش هستیم با کسب حداکثر امتیازات ممکن در بازی های باقی مانده شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که بتوانیم در پایان فصل بهترین رتبه و جایگاه را در جدول به دست آورده و با مناسب ترین وضعیت فصل را به پایان برسانیم.

ملی‌پوش سابق ایران در ادامه اشاره‌ای به انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران داشت و در این رابطه خاطرنشان کرد: 

انتخاب امیر قلعه نویی انتخاب خوبی بود. در این مقطع مربی داخلی برای فوتبال ما کارآمدتر از مربی خارجی بود. در بحث مربیان خارجی جدا از هزینه های و مباحث مالی اش حضور مربی داخلی برای فوتبال ما مفیدتر بود.

نصرتی در مورد بازگشت قلعه‌نویی و برخی انتقادات به این انتخاب مدیران فدراسیون فوتبال گفت: 

مهمترین فاکتوری که انتخاب قلعه نویی را برای قبول سکان هدایت تیم ملی تایید می کند، بحث تجربه و شناخت او از فوتبال ما، لیگ و احاطه اش در بحث مدیریتی است. نمی دانم منتقدان قلعه نویی چطور با بحث این که او آخرین جام قهرمانی را حدود 11 سال پیش به دست آورده است، می خواهند انتخاب این مربی را زیر سوال ببرند. 

مربی تراکتور تصریح کرد: تجربه و مدیریت خوب قلعه نویی به کار تیم ملی ایران می آید. این مربی در حال حاضر در اوج پختگی قرار دارد و می تواند با تجربه و توان مدیریتی خوبی که دارد تیم ملی را به روزهای خوب بازگرداند. به نظر من قرارداد قلعه نویی نباید تا پایان جام ملت ها باشد بلکه باید تا پایان جام جهانی با او قراردادامضا کرد.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها