|

کُری ژوزه مورایس برای پرسپولیسی ها

سرمربی پرتغالی سپاهان با بازنشر ویدئویی، برای پرسپولیس کری خواند.

لینک کوتاه کپی شد

ژوزه مورایس در حدود 9 ماهی که به لیگ ایران آمده، کاراکتر خوبی از خود در ذهن اهالی فوتبال ساخته است. او به همه رقبا احترام می‌گذارد و کمتر شنیده‌ایم از داوری گلایه‌ای داشته باشد. او حتی بعد از برد مقابل پرسپولیس هم در جشن شاگردانش شرکت نکرد تا اینگونه مراعات حال حریفش و هواداران پرسپولیس را کرده باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ با این وجود ساعتی قبل مورایس در صفحه شخصی اینستاگرام خود استوری عجیبی را منتشر کرد. او ویدئویی را در صفحه خود بازنشر داد که ساخته یکی از پیج‌های هواداری بود و در آن، صحنه گل پیروزی‌بخش محمد کریمی به گونه‌ای تدوین شده بود که به نوعی برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواند.

 به احتمال فراوان مربی پرتغالی سپاهان از محتوایی که بازنشر می‌داده اطلاع کاملی نداشته اما نمی‌شود منکر رقابت حساس طلایی‌پوشان در یک ماه گذشته و البته هفته‌های پیش‌رو شد. قرمزها ابتدای ماه جاری سپاهان را از گردونه رقابت‌های حذفی کنار زدند. یک هفته قبل اما این سپاهان بود که با برد لحظه آخری در ورزشگاه آزادی، خود را در کورس قهرمانی پیش انداخت و پرسپولیس را به رده سوم فرستاد.

 سپاهان و پرسپولیس اگر چه دیگر تا پایان فصل دیگر رو در روی هم قرار نمی‌گیرند اما رقابت تنگاتنگ‌شان هنوز تمام نشده است. مورایس که جام حذفی را از دست داده، امیدوار است در پایان فصل پیروز رقابت با هم‌وطنش و یحیی گل محمدی باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها