|

واکنش ژاوی به بردهای 1 بر 0 بارسا

سرمربی بارسلونا برای اولین ال کلاسیکوی خود به عنوان سرمربی در ورزشگاه نیوکمپ، بسیار هیجان زده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا در هفته 26 لالیگا میزبان رئال مادرید در دیدار حساس ال کلاسیکو است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. در ادامه صحبت های ژاوی در این کنفرانس خبری را مشاهده می کنید.

ما برای تمام بازی ها به یک شکل آماده می شویم. دیداری را تصور می کنیم که در آن برتری بیشتری نسبت به بازی قبل داشته باشیم. سعی می کنیم در بازی با توپ برتر باشیم، خیلی بیشتر و بهتر از بازی نیمه نهایی کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو. مقابل رئال مادریدی بازی می کنیم که قدرتمند است. آن ها از نظر جسمانی پیشرفت زیادی داشته اند. بازی به شدت غیرقابل پیش بینی است.

  • پدری:

پدری به تازگی به تمرینات برگشته است. حضور او ریسکی بود. دیروز او درد داشت و آمادگی کامل برای بازگشت به میادین را ندارد. بهتر است که او استراحت کند و ریکاوری خود را تکمیل نماید. حس و حال او خوب نبود و به او گفتیم نیازی نیست بازگشتش به میادین را به اجبار جلو بیاندازد. این یک فینال نیست. مهم و تعیین کننده است اما فینالی بزرگ نیست. نمی خواهیم پدری را دو ماه دیگر در اختیار نداشته باشیم. هدف ما این است که بدون پدری ورژن خوبی از خود نشان دهیم. ما حتی بدون پدری نیز می توانیم مقابل رئال مادرید برتر باشیم.

 

  • کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟

فکر می کنم همه چیز 50-50 است. شاید ما کمی شانس بیشتری داشته باشیم.

  •  تاثیر پیروزی روی فصل؟

اگر پیروز شویم، اتفاق مهمی در جدول لالیگا خواهد بود. این بازی فینال نیست اما مهم و قوی است. هر اتفاقی بیافتد، این بازی فینال نیست. امتیازاتی در این بین خواهد بود و بازی های سختی در پیش است. هیچ چیزی تعیین شده نیست.

  • اولین ال کلاسیکو به عنوان سرمربی در نیوکمپ خاص خواهد بود؟

بسیار باانگیزه هستم. من به شدت بارسایی ام و ال کلاسیکو مرا هیجان زده می کند. این بازی انگیزه مضاعفی به من می دهد. شرایط خوبی داریم و توانایی زیادی برای کسب پیروزی داریم. در خانه بازی می کنیم و تمرینات ما خوب پیش رفته است.

  • تقابل آرائوخو و وینیسیوس؟

رونالد بسیار قوی و سریع است. او از نظر جسمانی شگفت انگیز است. رونالد مسئولیت پذیر، رهبر و برنده است. او مدافعی در کلاس جهانی و یکی از بهترین های دنیاست. داشتن او یک مزیت است. معمولاً او در دوئل ها پیروز است اما وینیسیوس نیز تفاوت های زیادی را برای تیمش رقم می زند. او ارزش فوق العاده ای برای رئال مادرید دارد.

  • رافینیا؟

به شکلی به خصوص او را دوست دارم. او شخصیتی فوق العاده دارد. در لحظات بد، او می داند چگونه کار کند و لحظه را تغییر دهد. از وجود او سود برده ایم. رافینیا در اولین سال حضورش در بارسلونا به خوبی در حال رقم زدن تفاوت هاست.

  • پیروزی های 1-0؟

مگر با پیروزی 1-0 چه اتفاقی می افتد؟ اگر انتخاب دست من باشد، پیروزی 5-4 یا 5-0 را ترجیح می دهم اما گلزنی کار سختی است. پیروزی 1-0 نتیجه ای فوق العاده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی