|

آخرین فرصت رئال مادرید در لالیگا

ستاره کروات رئال معتقد است که بازی با بارسلونا آخرین فرصت تیمش برای حضور در کورس قهرمانی لالیگا است.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا باید در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا برود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازی از اهمیت خاصی برای شاگردان کارلو آنچلوتی برخوردار است چون در حال حاضر 9 امتیاز با بارسا در صدر جدول فاصله دارند و این پیروزی می‌تواند شرایط را به صورت کلی برای آن‌ها تغییر دهد و این تیم را به حریف قدیمی نزدیک کند. 

از سوی دیگر اگر بارسا موفق شود در این بازی از سد رئال مادرید عبور کند، در آن صورت است که جبران 12 امتیاز فاصله تا پایان فصل تقریبا برای این تیم غیرممکن خواهد شد. 

مودریچ در آستانه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ال‌‎کلاسیکو آخرین شانس ما برای حضور در کورس قهرمانی لالیگاست؟ بله، من فکر می‌کنم همین‌طور است. ما به خوبی از این موضوع باخبر هستیم. این آخرین فرصت است که بتوانیم همچنان به رقابت ادامه دهیم.»

1807785

او با اشاره به صحبت‌هایی که درباره سنش می‌شود گفت: «من احساس نمی‌کنم پیر هستم. از این که هنوز در این سطح بالا در این سن بازی می‌کنم خیلی خوشحال هستم و امیدوارم که بتوانم به این روند ادامه دهم چون احساس خیلی خیلی خوبی دارم.»

این ستاره کروات همچنین درباره اشتیاقش برای کسب پیروزی اضافه کرد:«هم‌تیمی‌هایم در تمرینات من را مسخره می‌کنند چون همیشه وقتی در تمرین می‌بازیم خیلی عصبانی می‌شوم. واقعا از این اتفاق نفرت دارم. اما فقط من این‌طوری نیستم، بازیکنانی بدتر از من هم هستند.»

مودریچ با اشاره به تمدید قراردادش با رئال ادامه داد: «باشگاه از علاقه من باخبر است. بارها این موضوع را گفتم. حالا نمی‌خواهم به آینده‌ام فکر کنم. می‌خواهم با تمام وجود تلاش کنم و پس از آن خواهیم دید که چه پیش خواهد آمد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها