|

فرهاد در امارات ماندنی است؟

نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا در آخرین گفت‌وگوی خود از ادامه حضور مجیدی در این تیم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی پس از قهرمانی با استقلال و بدون ثبت حتی یک شکست ایران را ترک کرد و هدایت اتحاد کلبا را بر عهده گرفت و موفق شد در اولین سال فعالیت خود در خارج از کشور به عنوان سرمربی، تا پایان هفته بیستم، ۲۶ امتیاز کسب کند و در رتبه هشتم جدول قرار بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مجیدی در شرایطی هدایت اتحاد کلبا را برای یک سال بر عهده گرفت که این تیم اماراتی فصل گذشته در رده یازدهم جدول چهارده‌ تیمی لیگ امارات قرار گرفته بود و بنابراین جایگاه فعلی این تیم در فصل جاری، نشان از بهبود عملکردش داشته است.

محمد مطر الزعابی، نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا، امروز در گفت‌وگویی جدید از تداوم فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی، در کلبا برای دومین فصل متوالی خبر داد تا به این شکل نشان بدهد که مسئولان این باشگاه هم از عملکرد تیم تحت هدایت مجیدی رضایت دارند.

الزعابی در این باره گفت: به زودی و پس از ابراز تمایل مجیدی برای ادامه حضور در اتحاد کلبا، خبر تمدید قرارداد با او را اعلام خواهیم کرد. ما به سهم خود از او حمایت می‌کنیم. فکر می‌کنم تمدید قرارداد در مراحل پایانی خود است و تا یک هفته دیگر در یک جلسه خبر تمدید را اعلام می‌کنیم.

نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا البته در این گفت‌وگو درباره مسائل دیگر پیرامون این تیم نیز صحبت کرد و در بخشی از آن به تمایل باشگاه‌های اماراتی به جذب احمد عامر و سلطان عادل را که به تازگی به فهرست تیم ملی امارات اضافه شده‌اند، واکنش نشان داد. او گفت: ما از هیچ بازیکنی غافل نخواهیم شد و به دنبال این هستیم که عامر و عادل را تا زمانی که ممکن است، در تیم حفظ کنیم.

1802732

او همچنین اعلام کرد که 9 سن مختلف در مدرسه فوتبال اتحاد کلبا وجود دارد و این باشگاه با تلاش مدیران به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده که بازیکنان بومی را در آغوش می‌گیرد تا آنها را در بالاترین سطح ممکن قرار بدهد.

الزعابی عنوان کرد: در هر گروه حدود 35 بازیکن حضور دارند که اکثریت آنها بومی هستند و به همین دلیل هم اتحاد کلبا در تمام رده‌های سنی متمایز است. انتخاب 10 بازیکن از اتحاد کلبا در جریان اردوهای اخیر تیم‌های ملی نیز گواهی بر همین مسئله است. این انتخاب‌ها بی دلیل نبود، بلکه با تلاش مدیریت باشگاه و علاقه زیاد مربیان انجام شد. نباید نقش مدیران را در کمک به این بازیکنان فراموش کنیم تا آنها بتوانند به طور کامل نقش خود را ایفا کنند.

وی تاکید کرد: باشگاه کلبا همچنان اولین ذینفع از حضور این بازیکنان بوده و مدیریت روی آنها حساب باز کرده است. این باشگاه سال‌ها از حضور چنین بازیکنان سود می‌برد.

الزعابی با بیان اینکه اگر بازیکنان شهروند مورد توجه قرار بگیرند، کمتر از لژیونرها نخواهند بود، عنوان کرد: تیم اتحاد کلبا خوش‌شانس است که فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد که علاقه زیادی به بازیکنان اماراتی دارد.

این اظهارات در حالی مطرح شده که جدیدترین بازیکنانی که از اتحاد کلبا به تیم ملی امارات دعوت شده‌اند، عیسی احمد البلوشی، خالد احمد السماحی و علی خالد المحرزی بوده‌اند که متولد 2009 هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها