|

چرا رئالی شدن هالند را باید فراموش کرد؟

با وجود قرارداد بلندمدت، سیتی برای حفظ هالند قراردادی جدید می‌بندد.

لینک کوتاه کپی شد

کمتر از 24 ساعت نیاز بود که مدیران منچسترسیتی اخباری مبنی بر علاقه‌ رئال‌مادرید به مهاجم جوانشان بشنوند و تصمیم بگیرند، برای حفظ مهاجم نروژی خود قراردادی جدید با او ببندند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ هالند تا سال 2027 با منچسترسیتی قرارداد دارد و دستمزد 375هزار پوند در هفته می‌گیرد. ارلینگ  با توجه به گلزنی‌ها و هت تریک‌های متعدد و بندهای قرارداد، بالغ بر 900هزار پوند در هفته دریافت می‌کند.

با این حال مالکان سیتیزن‌ها برای اطمینان از حضور طولانی پسر نروژی در ترکیب خود پیشنهاد دستمزد هفتگی 500هزار پوند را روی میز گذاشتند و در صورتی که ارلینگ هالند روند تا کنون خود را در پیش بگیرد، دستمزدش می‌تواند در هفته‌هایی حتی بیش از  یک میلیون پوند برسد.

دیگر نگرانی سیتی از بند فسخ 200میلیون یورویی بود که در سال 2024 به صورت خودکار فعال می‌شود. در مرحله اول با تمدید قرارداد، این بند به سال 2025 موکول شد و در صورت ثبت قرارداد جدید این بند می‌تواند به سال‌های بعدی هم موکول شود یا مبلغ فسخ تغییر کند

. هالند اول این فصل به سیتی آمد و در اولین فصل حضورش در پیراهن سیتیزن‌ها در تمامی رقابت‌ها تاکنون 42 گل به ثمر رسانده و سر و صدای او باعث شد رئال‌مادرید برای داشتن ارلینگ هالند تلاش کند اما با تمام این تفاسیر رئال‌مادرید حتی نمی‌تواند در مورد هالند رویاپردازی کند زیرا مدیران سیتی برای ادامه حضور هالند در تیمشان حاضرند دست به هرکاری بزنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها