|

سردار آزمون؛ آماده برای لورکوزن ناآماده برای تیم ملی

سردار آزمون که برای عدم همراهی تیم ملی در بازی دوستانه با روسیه و کنیا مرخصی گرفته بود، در بازگشت به آلمان یکی از خوب‌های تیمش بود.

لینک کوتاه کپی شد

هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا و ۱۲ فروردین؛ بایرلوکوزن در خانه تیم شالکه فوتبال خوبی بازی کرد و با ۳ گل پیروزی پر رنگ خود را در این بازی جشن گرفت. زننده یکی از گل‌های بایر در این بازی سردار آزمون بود. او دقایقی بعد از ورود به میدان با یک ضربه سر تماشایی دروازه شالکه را باز کرد تا نشان دهد، در بهترین شرایط روحی و روانی و فنی به سر می‌برد و از همه مهمتر راه گلزنی در بوندس‌لیگا را همانند لیگ برتر روسیه یاد گرفته است و از این پس چیزی که از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در بوندس‌لیگا می‌بینید، ذخیره نشینی مداوم و برخورد توپ به تیر دروازه و بدشانسی نیست. بلکه از سردار همانند لیگ برتر روسیه فقط گل‌های زیبا می‌بینید. با شوت از راه دور. ضربه سر. حرکت در عمق و دریبل دروازه‌بان.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، سامان قدوس دیگر بازیکن تیم ملی که برای بازی با روسیه و کنیا در اردوی تیم ملی حاضر نشد، این هفته و در بازی برنتفورد یکی از بازیکنان حاضر در لیست تیم باشگاهی اش بود و نشان داد او هم همانند سردار آزمون می‌توانست برای تیم ملی بازی کند اما ترجیح داد در تمرینات تیم باشگاهی اش حاضر باشد! سردار آزمون البته بر خلاف سامان قدوس در روزهای فیفا و تعطیلات نوروز به ایران آمد. او در زادگاهش گنبد والیبال بازی کرد و حتی سری هم به اسب‌هایش زد.

سوال مهم و اساسی اینجاست اگر دعوت از سردار آزمون و سامان قدوس به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش صورت می‌گرفت، آنها باز هم به اردوی تیم ملی نمی‌آمدند؟ کارلوس کی‌روش طی ۹ سال حضور در اردوی تیم ملی چند باری با این اتفاق مواجه شد، اما تصمیمی که او در مواجه با این اتفاقات می‌گرفت، حذف بازیکن بود چرا که او معتقد بود پیراهن تیم ملی مقدس است و همه باید برای خدمت به تیم ملی از جان مایه بگذارند. باید منتظر ماند و دید که امیر قلعه‌نویی چه تصمیمی در مورد این دو بازیکن خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی