|

دلیل اصلی نیمکت نشینی آل کثیر لو رفت!

مهاجم پرسپولیس تنها به دلیل مسائل فنی برابر مس رفسنجان به بازی نرفت.

لینک کوتاه کپی شد

بلافاصله پس از نیمکت نشینی عیسی آل کثیر در بازی با مس رفسنجان شایعه ای در برخی رسانه ها منتشر شد و بعد در فضای مجازی گسترش پیدا کرد که دلیلی غیبت این مهاجم، تتوهای تازه او بوده و یحیی گل محمدی به خاطر نشان دادن دلخوری اش از این اقدام عیسی، او را نیمکت نشین کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این در حالی است که بسیاری از بازیکنان پرسپولیس از میلاد سرلک داخلی گرفته تا پریرا برزیلی همگی خالکوبی داشته و یحیی نیز تا به حال به این مسائل واکنش شدیدی نداشته است. از سوی دیگر عیسی آل کثیر در چند بازی اخیر پرسپولیس نشان داد هنوز شرایط مطلوب خود را به دست نیاورده و به جز آمار ضعیفی که از خود به ثبت رسانده، در بازی هایی که در زمین حضور داشته آن کیفیت مناسب را برای حضور در ترکیب اصلی تیمی چون پرسپولیس نشان نداده است.

برهمین اساس طبیعی بود یحیی گل محمدی در بازی با مس رفسنجان این بازیکن را روی نیمکت نشانده و از انگیزه های مهدی عبدی برای بازگشت به ترکیب اصلی بهره ببرد. تصمیمی که نتیجه هم داد و عبدی درنهایت تنها گل سرخ پوشان را در این بازی حساس پایه ریزی کرد. به هر روی همین قدر بدانید که نیمکت نشینی عیسی آل کثیر ربطی به مسائل غیر فوتبالی ندارد و کادرفنی سرخ ها بر اساس مسائل فنی و فوتبالی به چنین تصمیمی رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها