|

تیم حقوقی لیونل مسی در مورد آینده این ستاره بیانیه صادر کرد!

تیم حقوقی مسی، ستاره آرژانتینی، به شدت از خبرهای متعددی که درباره این بازیکن منتشر شده عصبانی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد او با این باشگاه نیست. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره آینده این بازیکن و خصوصا بازگشت احتمالی او به بارسلونا منتشر شود و اظهارات مدیران این باشگاه اسپانیایی نیز به این شایعات دامن زده است. 

از سوی دیگر در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تغییر نظر مدیران پی اس جی از تمدید قرارداد با این ستاره آرژانتینی منتشر شده بود و حالا روزنامه فرانسوی لوپاریزین با انتشار بیانیه‎‌ای از طرف اعضای تیم حقوقی مسی که در آن بر ادامه مذاکرات با مدیران پی اس جی تاکید شده به این شایعات پایان داده است. 

1838034

در این بیانیه آمده است: «دیدن اخباری در این باره که پی اس جی قصد دارد دستمزد لئو را کاهش دهد یا به دنبال تمدید قرارداد با او نیست واقعا عجیب است. ما نمی‌خواهیم به هیچ وجه وارد این بازی حقیرانه شویم. انتشار این اخبار جعلی به سود لئو و به نفع رابطه او با این باشگاه نیست اما شاید دقیقا همان چیزی باشد که بعضی از افراد به دنبالش هستند. 

ما هیچ اظهارنظر علنی‌ای نخواهیم داشت اما نه تنها کاملا واضح است که لئو و مدیران پی اس جی در حال پیشبرد مذاکرات‌شان هستند، بلکه این هم کاملا مشخص است که این باشگاه خواهان ماندن مسی است و این همان چیزی است که سرمربی این تیم (کریستوف گالتیه) اخیرا به آن اشاره کرد. بنابراین دیدن افرادی که اخبار دیگری را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند عجیب است. از دروغ گفتن چه سودی می‌برید؟ خوب است که این سوال را از کسانی که مشغول انجام چنین کاری هستند بپرسیم.»

1838890

اینکه کدام‌یک از تیم حقوقی لیونل مسی این بیانیه را در اختیار لوپاریزین گذاشته‌اند مشخص نیست. این سوال مطرح است که آیا پدر او، خورخه، که نقش مدیر برنامه‌های لئو را به عهده دارد این بیانیه را به روزنامه فرانسوی ارائه داده است یا نه. در این صورت بیانیه منتشر شده در لوپاریزین که علیه دو باشگاه بارسا و الهلال تفسیر شده است رسمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

با وجود این بیانیه و همچنین صحبت‌های کریستوف گالتیه که علیه شایعات درباره جدایی مسی از پاری سن ژرمن بود اخبار و شایعات درباره جدایی او از این تیم فرانسوی بدون وقفه ادامه دارد. بارسلونا با اینکه با مشکلات مالی مواجه است به صراحت و توسط مقامات رسمی باشگاه از علاقه‌اش برای بازگشت مسی به نوکمپ صحبت می‌کند و هر روز از عربستان خبرهای متعددی درباره تلاش الهلال برای ارائه پیشنهادهای نجومی به مسی به گوش می‌رسد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها