|

وعده جذاب ژاوی به لیونل مسی!

سرمربی بارسلونا، امیدوار است که بتواند مسی را برای بازگشت به این باشگاه قانع کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

نزدیک شدن به مهلت پایان قرارداد مسی با باشگاه پاری سن ژرمن باعث شده که گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او هر روز بیشتر و بیشتر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مذاکرات نمایندگان این بازیکن با مدیران پی اس جی همچنان ادامه دارد و آنها قصد دارند تمام تلاش‌شان را برای حفظ او به کار بگیرند اما هنوز مشخص نیست که آیا او هم می‌خواهد به حضورش در پارک دو پرنس ادامه دهد یا خیر.

در این میان بارسلونا هم علاقه زیادی به بازگرداندن این ستاره آرژانتینی دارد و این موضوعی است که در چند هفته اخیر بارها از سوی مدیران این باشگاه و حتی بازیکنان این تیم هم مطرح شده است.

1839426

بسیاری معتقد هستند که ژاوی می‌تواند نقشی کلیدی در بازگشت این هم‌تیمی سابقش به نوکمپ ایفا کند و تلاش برای این کار را نیز آغاز کرده است.

گیم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی، مدعی شده که این مربی جوان بارسلونا در تماس‌هایی که با مسی داشته به او وعده داده که می‌تواند به عنوان یکی از دو هافبک این تیم مقابل هافبک دفاعی بازی کند.

این پست در واقع شباهت بسیاری به پست این بازیکن در تیم ملی آرژانتین دارد که در آن بسیار راحت است و علاقه زیادی هم به آن دارد و ممکن است واقعا برای بازگشت وسوسه‌اش کند، خصوصا که گفته شده هر بار این موضوح مطرح می‌شود باعث خوشحالی او است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی