|

رئال مادرید بی خیال خرید ستاره جذاب شده است؟

در رئال، سوال های زیادی نسبت به خرید جود بلینگام مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در ماه‌های اخیر رئال مادرید در کنار لیورپول و منچسترسیتی به عنوان سه باشگاه اصلی علاقه‌مند به جذب جود بلینگام شناخته شده‌اند اما اکنون به نظر می‌رسد رویکرد باشگاه اسپانیایی نسبت به این بازیکن 19 ساله تغییر کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نوشته رلوو، اگرچه دو ماه پیش جود بلینگام یکی از اولویت‌های نقل و انتقالاتی رئال مادرید بود، اکنون شرایط تغییر کرده است. آن‌ها قصد دارند به خاطر هزینه‌های بازسازی سانتیاگو برنابئو، صرفه جویی کنند. باشگاه نمی‌تواند از عهده هزینه‌های چنین انتقالی بر بیاید و همچنین نمی‌خواهند که تصمیم اشتباهی بگیرند.

بلینگام گزینه مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ است اما شک و تردیدهایی نسبت به او در مادرید وجود دارد. مشخص نیست که آیا این هافبک انگلیسی بتواند در رئال مادرید جا بیفتد و با فوتبال اسپانیا سازگار شود یا خیر. اما مشکل اصلی، قیمت او است. رئال مادرید باید در این راه با لیورپول و منچسترسیتی رقابت کند. اگر مبلغ درخواستی دورتموند مقرون به صرفه‌تر بود، مدیران رئال هیچ تردیدی نسبت به انجام این انتقال نداشتند. بلینگام هافبکی است که اگر این روند رو به رشد خود را حفظ کند، به یکی از بهترین‌های جهان در دهه آینده تبدیل خواهد شد.

در عین حال رئال می‌خواهد تا پایان فصل صبر کند و ببیند با توجه به نتایج‌شان در فینال کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع چه مقدار درآمد خواهند داشت و همچنین احتمال خروج برخی بازیکنان از تیم نیز وجود دارد. به همین دلیل، هنوز احتمال حضور بلینگام در مادرید به طور کامل منتفی نیست.

توپ در زمین جود بلینگام

اکنون توپ در زمین جود بلینگام است. تنها حالتی که احتمال دارد خرید این هافبک دوباره برای رئال مادرید تبدیل به یک اولویت شود، تمایل خود بازیکن برای اضافه شدن به جمع سفید پوشان است. چیزی که در حال حاضر پیچیده به نظر می‌رسد زیرا در رئال می‌دانند که نمی‌توانند به پیشنهادات سیتی و لیورپول چه به دورتموند و چه به بازیکن، حتی نزدیک شوند. 

در این شرایط و تاکنون، تنها دو ورودی قطعی برای فصل آینده وجود دارد. یکی براهیم دیاز و دیگری فران گارسیا. درباره دیگر بازیکنان نیز، کریم بنزما و تونی کروس هنوز در پاهای خود توان دارند و همچنین باشگاه می‌خواهد دنی سبایوس را حفظ کند. ادواردو کاماوینگا نیز به تازگی پیشرفت کرده است. بلینگام گزینه جالبی برای رئال است اما اکنون دیگر در اولویت‌شان نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها