|

کُری سنگین پیشکسوت استقلال برای پرسپولیس و سپاهان!

پیشکسوت استقلال درباره روحیه این تیم پس از مشکلات اخیر صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری درباره برد تیم فوتبال استقلال تهران مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. استقلال این روزها از لحاظ فنی شرایطی عالی دارد و فوتبالی باکیفیت ارائه می‌دهد. استقلال از لحاظ تاکتیکی هم عالی کار می‌کند و هیچ تیمی جلودارش نیست. خودتان می‌دانید بازی مقابل آلومینیوم در اراک اصلا کار آسانی نیست. آن‌ها یقه تمام تیم‌های مدعی را گرفته‌اند و برد استقلال از این نظر هم اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم استقلال ساپینتو این روزها بسیار خوب کار می‌کند و شرایط قهرمانی را دارد اما حاشیه‌ها و مشکلاتی که گریبانگیر این تیم شده در بلندمدت ممکن است مشکل‌آفرین باشد.

پیشکسوت آبی‌ها درباره روحیه تیمی استقلال پس از مشکلات اخیر افزود:

بازیکنان بسیار شاداب بازی کردند و با روحیه. به طور کلی از لحاظ فنی این تیم جا افتاده و ساپینتو آرایش تیم را پیدا کرده و بازیکنان دوباره اوج گرفته اند. محبی، قایدی، سیلوا و یامگا همگی خوب کار می‌کنند. همه بازیکنان با توجه به مشکلاتی که دارند با تمام توان و تعصب به میدان می‌روند و این یک مزیت مهم برای تیم است. اگر مشکلی پیش نیاید استقلال می‌تواند جام را بگیرد. امیدوارم این مشکلات در راه قهرمانی سدی برای استقلال نشود.

نوری درباره افت تیم در اواخر نیم‌فصل اول و سپس بردهای بعد از آن عنوان کرد:

شاید بتوانیم بگوییم آن شکست‌ها زمینه‌ساز پیروزی‌های بعد شد. بازیکنان بعد از آن بازی‌ها به خود آمدند. بازیکنان به روند رو به رشد پس از آن دو بازی برگشتند. به هر حال فوتبال است و شکست. استقلال هم در آن بازی‌ها شکست خورد. خداراشکر بازی‌ها با موفقیت استقلال توام شده و با تمام احترامی که برای تیم‌ها قائل هستیم استقلال لایق‌ترین تیم برای دبل‌کردن است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال گفت:

شانس قهرمانی استقلال بسیار بالا است. صددرصد هواداران باید امیدوار باشند. بنده بازی‌های دیگر تیم‌ها را هم می‌بینم اما باید بگویم استقلال یک سر و گردن از دیگر تیم‌ها بهتر کار می‌کند. درون زمین حریف استقلال نمی‌شوند و بازیکنان با تمام قوا همه را شکست می‌دهند. دربی بازی تعیین کننده‌ای است و تاثیر آن بر قهرمانی زیاد. امیدوارم آن بازی هم با پیروزی تیم استقلال مقابل پرسپولیس خاتمه پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی