|

این چهره جانشین گواردیولا در سیتی خواهد شد!

صعود تیم رنلی به لیگ برتر انگلیس باعث شده که بسیاری به تمجید از ونسان کمپانی، سرمربی این تیم بپردازند.

لینک کوتاه کپی شد

پیروزی برنلی در دیدار برابر میدلزبورو به این معنا بود که آنها صعودشان به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را قطعی کرده‌اند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پپ گواردیولا پس از پیروزی پر گل تیمش برابر برنلی در چارچوب رقابت‎‌های جام حذفی انگلیس اظهارنظر بسیار جالبی را درباره کمپانی مطرح کرده و حتی با یکی از خبرنگاران حاضر در آن نشست خبری شرط بسته بود. 

سرمربی فعلی سیتی درباره شاگرد سابقش گفت:« او یک روز همین جام خواهد نشست و هدایت منچسترسیتی را برعهده خواهد گرفت.»

او در تابستان 2022 به عنوان سرمربی برنلی انتخاب شد و شاید در آن زمان کمتر کسی فکر می‌کرد که این مربی بتواند در عرض یک سال این تیم را بار دیگر به رقابت‌های لیگ برتر برگرداند. 

آلن پیس، مدیر این باشگاه، پیش از این درباره انتخاب کمپانی به عنوان سرمربی جدید تیمش گفته بود:« ما بسیار برای فلسفه، سبک بازی و ایده‌های او درباره این باشگاه هیجان‌زده هستیم.»

البته نباید فراموش کرد که او بیشترین دستمزد را هم در بین مربیان حاضر در رقابت‌های چمپیونشیپ دریافت می‌کند. دستمزد این مربی در برنلی در حال حاضر سالانه 2.9 میلیون یورو است.

1840420

کمپانی به مدت سه سال هدایت اندرلخت را برعهده داشت و توانست موفقیت‌های نسبی هم با این تیم کسب کند اما پس از آن به برنلی آمد و نشان داد که تجربه‌اش در لیگ برتر کاملا به کارش آمده است. 

او درس‌های بسیاری از بازی تحت هدایت گواردیولا گرفته است و در این باره گفت:« مدیریت فضا بهترین کاری است که از پپ یاد گرفتم. حفظ مالکیت توپ می‌تواند در خدمت کنترل بازی و ایجاد موقعیت گلزنی باشد. تمرکز من بیشتر روی گلزنی است.»

تیم او با تکیه بر همین روش موفق شده رکوردی را ثبت کند. آنها در طول 39 بازی موفق شدند 76 گل به ثمر برسانند و تنها 30 گل دریافت کرده‌اند تا بهترین خط دفاعی لیگ هم باشند.

کمپانی در واکنش به اظهارات مطرح شده درباره حضورش در سیتی گفت:« من فکر می‌کنم گواردیولا باید برای 10 سال دیگر هم همچنان در سیتی بماند.»

قرارداد گواردیولا با سیتی در سال 2025 پایان خواهد یافت و شاید کمپانی در آن زمان برای نشستن روی نیمکت تیمش سابقش آماده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها