|

شاه ماهی لیگ انگلیس در رادار بایرن مونیخ

باواریایی ها به صورت جدی به دنبال جذب بازیکنی برای تقویت خط حمله تیمشان در فصل بعد هستند.

لینک کوتاه کپی شد

در چند ماه اخیر بارها نام مهاجمان مختلفی در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده اما یکی از بازیکنانی که در طول این مدت همیشه در بین گزینه‌‎های صدرنشین بوندسلیگا وجود داشته هری کین بوده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حتی یولیان ناگلزمان هم پیش از جدایی از بایرن درباره علاقه این باشگاه به جذب او صحبت کرده بود که باعث عصبانیت آنتونیو کونته و اعتراض سرمربی وقت تاتنهام شده بود. 

حالا روزنامه انگلیسی میرر خبر داده که مدیران بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی قابل توجه برای ارائه به باشگاه تاتنهام در راستای جذب این مهاجم و آغاز مذاکرات هستند.

1836379

گفته می‌شود که آنها قصد دارند رکورد نقل و انتقالاتی تاریخ این باشگاه را بشکنند و مبلغی در حدود 80 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن کاپیتان تیم ملی انگلیس در پنجره تابستانی پیش رو هزینه کنند. 

اما به نظر می‌رسد که تاتنهام حاضر نیست با مبلغی کمتر از 113 میلیون یورو با فروش کین موافقت کند و این کار را برای بایرن سخت خواهد کرد، خصوصا که این باشگاه قصد ندارد هزینه بیشتری برای جذب او انجام دهد. 

منچستریونایتد هم علاقه زیادی به جذب کین دارد و این موضوع ممکن است باعث دلسردی مدیران بایرن شود، چرا که آنها نمی‌خواهند وارد رقابت با شیاطین سرخ و بالا بردن قیمت کین شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها