|

کُری هافبک مس برای پرسپولیس

وینگر مسی ها امیدوار است تیمش با گرفتن حداکثر امتیازات برابر پرسپولیس کار بقا در لیگ را قطعی کند.

لینک کوتاه کپی شد

با شکست مس کرمان مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، حساسیت در پایین جدول بالا رفته و حالا این دو تیم با یکدیگر رقابت تنگانگی برای فرار از سقوط خواهند داشت که البته دست بالا با مس کرمان است که پنج امتیاز از حریف مستقیم خود پیش است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ به همین بهانه به سراغ امین کاظمیان، هافبک مس رفتیم تا نظر این بازیکن را در خصوص بازی و شرایط این تیم جویا شویم.

او در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: "به نظرم این دیدار، یک بازی ۶ امتیازی بود، اگر این دیدار را با برد به پایان می‌رساندیم، می‌توانستیم به رتبه‌های بالاتر فکر کنیم اما بدشانسی گریبان‌گیر تیم ما شد و بازی را واگذار کردیم. خودم یک موقعیت گلزنی داشتم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. البته اشتباهات داوری در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر نبود. داور اگر پنالتی ما را می‌گرفت، از حریف پیش می‌افتادیم‌ و شاید نتیجه بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد. به هر حال در نبود VAR این مشکلات به وجود می‌آید و تیمی که در حال نتیجه گیری برای فرار از سقوط است، اینگونه ضربه می‌خورد. امیدوارم در بازی های آینده با نتایج خوب فاصله خودمان را با تیم‌های دیگر حفظ کنیم و در لیگ برتر بمانیم."

او در مورد ادعای صنعت‌نفتی‌ها مبنی بر اتلاف وقت از سوی بازیکنان مس، ادامه داد: "اصلا این ادعا صحت ندارد، فقط یک بار گلرمان روی زمین افتاد، آرمان از قبل مصدومیت داشت و با درد بازی کرد. اگر فیلم بازی را ببینید، متوجه خواهید شد که هیچ بازیکنی برای وقت کشی روی زمین نیفتاد. هر بازیکنی که روی زمین افتاد، تعویض شد. در واقع مشکل مصدومیت داشتند و نمی‌توانستند به بازی ادامه دهند. در هیچ یک از بازی‌های این فصل از سوی بازیکنان ما وقت کشی صورت نگرفت."

1840454

این بازیکن در رابطه با وضعیت مس و احتمال ماندن این تیم در لیگ برتر یا سقوطش به لیگ یک،‌ عنوان کرد: "پنج دیدار دیگر تا انتهای فصل باقی مانده که هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. ما باید از هر بازی حداکثر امتیاز را کسب کنیم، اگر مصاف با صنعت نفت را واگذار نمی‌کردیم وضعیت‌مان بسیار بهتر می‌شد و حتی می‌توانستیم به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم اما به هر حال امیدوارم بتوانیم مس را در لیگ برتر نگه داریم. ما بازیکنان با تجربه و کادرفنی خوبی داریم، امیدوارم شرایط را درک کنیم و لیگ را با کمترین استرس و با بهترین نتایج ادامه دهیم."

کاظمیان در پایان در مورد بازی حساس مس مقابل پرسپولیس، افزود: "بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و با کمک هواداران حداکثر امتیازات را از این بازی بگیریم و شرایط تیم را بهتر کنیم. انشاالله در این بازی حتما مقابل پرسپولیس گلزنی خواهم کرد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها