|

طلسم بازیکن استقلال سرانجام شکسته شد

مدافع میانی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در بازی برابر آلومینیوم اراک برای دقایقی در ترکیب این تیم به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین مرادمند که در هفته‌های ابتدایی فصل با اعتماد ویژه ریکاردو ساپینتو مواجه بود، با بدشانسی مواجه شد تا مصدومیت او را مدت‌ها از ترکیب آبی‌پوشان دور کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مدافع باتجربه استقلال که پیش از سال نو از بند مصدومیت خلاصی یافت و در تمرینات گروهی حاضر شد، کار سختی برای رقابت دوباره برای بازگشت به ترکیب پیش رو داشت و طی هفته‌های اخیر با توجه به روند تیم نتوانست جایگاه سابق خود را به دست بیاورد.

بازی حساس برابر آلومینیوم اراک اما پایان طلسم نیمکت نشینی محمدحسین مرادمند بود و این بازیکن در شرایطی که استقلال با تک گل مهدی قایدی از حریف پیش افتاده بود، در دقایق پایانی استرس بالایی را برای حفظ نتیجه این جدال سرنوشت‌ساز دنبال کرد. ریکاردو ساپینتو در این لحظات حساس اقدام به تعویض مرادمند کرد و از این مدافع باتجربه برای حفظ نتیجه در دقایق پایانی در ترکیب سود برد.

مرادمند در دقایق پایانی این بازی با حضور در ترکیب و سود بردن از تجربه بالای خود توانست مانع از شکل گیری حملات آلومینیوم شود و در نهایت آبی‌ها با سه امتیاز ارزشمند اراک را ترک کردند. باید دید مرادمند در ادامه مسیر موفق خواهد شد در هفته‌هایی که این تیم رقابت را برای قهرمانی دنبال می‌کند، با تاثیرگذاری خود شرایط بازگشت به ترکیب را شکل دهد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی