|

سورپرایز یحیی در دربی!

لئاندرو پریرا در دیدار تدارکاتی برابر هوادار هم موفق به گلزنی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شاهدان تمرینات این روزهای پرسپولیس از آمادگی بالای لئاندرو پریرا در طول تمرینات و بازی تدارکاتی مقابل هوادار خبر می دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهاجم برزیلی سرخ ها که پس از هفته ها حضور در ترکیب پرسپولیس به عنوان بازیکن ثابت و ذخیره درنهایت در بازی با ملوان به عنوان بازیکن جاشنین موفق شد سومین گل پرسپولیس و اولین گل خود را با پیراهن سرخ این تیم ثبت کند، در روند تمرینات نیز آمادگی خوبی داشته است.

پریرا از شروع تمرینات پرسپولیس در سال جدید با انگیزه های متفاوتی حضور پیدا کرد و به ویژه پس از حضور مهدی عبدی در ترکیب ثابت و درخشش او در ترکیب ثابت تلاش خود را برای بازگشت به ترکیب اصلی چند برابر کرده است.

به هر حال این یک واقعیت است که مهاجمان پرسپولیس به علاوه محمد عمری کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی داشته و پریرا به همراه مهدی عبدی، شیخ دیاباته، محمد عمری و عیسی آل کثیر همواره برای جلب نظر یحیی گل محمدی در تلاش هستند.

بر همین اساس پریرا طی دو هفته اخیر آمادگی بالایی در تمرینات داشته و در دیدار تدارکاتی مقابل هوادار هم گلزنی کرد. در دقیقه ۵۵ بازی بود که در جریان ضد حمله سریع سرخ‌پوشان روی دروازه حریف، امید عالیشاه با پیشروی خوب خود با ارسال یک پاس مناسب، پریرا را در موقعیت تک به تک با دروازه بان هوادار قرار داد و مهاجم برزیلی پرسپولیس نیز در شرایطی سخت با یک بغل پای دقیق گل دوم تیمش را در این بازی دوستانه به ثمر رساند تا به نوعی روند گلزنی هایش را تکرار کند.

حالا باید دید این روند در بازی با مس کرمان نیز ادامه داشته و پریرا می تواند در کرمان نیز موفق به گلزنی شود یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی