|

تساوی آرسنال و لیورپول سیتی را امیدوار کرد

شاگردان آرتتا نتوانستند در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول دو گل خود را حفظ کنند و در نهایت دو گل دریافت کردند و بازی دو بر دو مساوی شد.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته سی ام از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و شاگردان میکل آرتتا که در کورس قهرمانی هستند، در این بازی یک امتیاز گرفتند و نتوانستند هر سه امتیاز بازی را بگیرند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، این بازی یک بازی بسیار جذاب و دیدنی بود. در این دیدار آرسنال ابتدا دو گل به ثمر رساند اما شاگردان آرتتا نتوانستند در ورزشگاه خانگی تیم لیورپول دو گل خود را حفظ کنند و در نهایت دو گل دریافت کردند و بازی دو بر دو مساوی شد. دو گل آرسنال توسط گابریل مارتینلی در دقیقه 8 و گابریل ژسوس در دقیقه 28 زده شدند. پاس گل دوم آرسنال را گابریل مارتینلی داد تا در این بازی یک گل زده باشد و یک پاس گل داده باشد.

در دقیقه 42، محمد صلاح یکی از گل ها را جبران کرد و بازی دو بر یک شد. در نیمه دوم صلاح در دقیقه 54 یک ضربه پنالتی را از دست داد و نتوانست بازی را مساوی کند. گل دوم لیورپول در دقیقه 87 توسط روبرتو فیرمینو روی پاس ترنت الکساندر آرنولد به ثمر رسید و به این ترتیب پیروزی از چنگ آرسنال خارج شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی