|

ده بازیکن پرسپولیس در وضعیت ویژه!

اشگاه پرسپولیس با توجه به احتمال محرومیت 10 بازیکن این تیم از دربی، از این وضعیت به عنوان "وضعیت ویژه" یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس این هفته باید مقابل مس کرمان قرار گیرد و امیدوار است در ادامه موفقیت خود طی دو دیدار اخیر در کسب پیروزی، مقابل شاگردان فرزاد حسین خانی نیز به نتیجه مطلوب دست یافته و همچنان کورس قهرمانی را ادامه دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در این مسیر اما آنها برای بازی با مس کرمان با شرایط ویژه‌ای مواجه هستند و 10 بازیکن این تیم با خطر از دست دادن دربی که قرار است روز سوم اردیبهشت برگزار شود، روبرو شده‌اند.

سایت باشگاه پرسپولیس در خبری کوتاه در این خصوص از این موضوع به عنوان وضعیت ویژه برای 10 بازیکن تیمش یاد کرده است و اینطور نوشته است: ده بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد بعدی در لیگ خلیج‌فارس از یک بازی محروم خواهند شد. سروش رفیعی که پیش از این یک بار به دلیل چهار اخطاره شدن یک جلسه محرومیت را تجربه کرده است، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، محمد عمری و علی نعمتی ده بازیکنی هستند که با این شرایط رو به رو خواهند بود.

باید دید بازیکنان پرسپولیس قادر خواهند بود از بازی با مس کرمان به سلامت عبور کرده و بدون دریافت کارت زرد، مهیای جدال حساس و سرنوشت ساز دربی شوند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها