|

غیبت لژیونر استقلالی ادامه دار است!

هافبک ملی پوش کایسری اسپور دور از لیست تیمش برابر عمرانیه اسپور است.

لینک کوتاه کپی شد

علی کریمی پس از اینکه جایگاه ثابتی در کایسری اسپور به دست آورده و تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در خط میانی شده بود، در آخرین مسابقه تیمش قبل از فیفادی مقابل آنتالیا اسپور با یک آسیب دیدگی جدی مواجه شد و همین اتفاق کاری کرد تا در دقیقه ۱۵ از زمین بیرون برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هافبک ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۷ بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، پس از حضور ثابت در ۶ مسابقه پیاپی در لیگ و عملکرد موثر در ترکیب تیمش، در دیدار مقابل آنتالیا اسپور از ناحیه پا آسیب دید و پس از آن دیگر نتوانسته تیمش را در هیچ مسابقه‌ای همراهی کند.

تیم فوتبال کایسری اسپور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم سوپر لیگ ترکیه در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده هجدهمی عمرانیه اسپور قرار گرفته که علی کریمی برای سومین مسابقه رسمی پیاپی دور از لیست نفرات تیمش است، اما نام سید مجید حسینی دوباره در فهرست دیده می‌شود.

سید مجید حسینی هم که اخیرا از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و پس از سه مسابقه دوری از میادین در دیدار اخیرشان در جام حذفی مقابل فنرباغچه به میدان رفته بود، امروز هم در ترکیب تیمش برابر عمرانیه اسپور حضور دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها