|

3 گزینه پرز برای جانشین کارلو آنچلوتی در رئال

مدیران رئال مادرید همچنان در حال بررسی گزینه‌های جانشینی آنچلوتی هستند.

لینک کوتاه کپی شد
1

نتایج نه چندان خوب رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا باعث شده که انتقادهای بسیاری از عملکرد آنچلوتی مطرح شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هرچند صعود به دیدار فینال جام حذفی اسپانیا با پیروزی پر گل برابر بارسلونا و همچنین حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باعث شده که این مربی ایتالیایی همچنان فرصت کسب جام در این فصل را داشته باشد اما انتقادها باعث ناراحتی او شده است. 

میگل آنخل توریبیو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که کارلتو از انتقادهایی که حتی پیش از جام جهانی 2022 قطر از او شده بسیار آزرده خاطر شده و قصد دارد رئال را در پایان فصل ترک کند و پیشنهاد هدایت برزیل را خواهد پذیرفت. 

مدیران رئال از مدتی قبل به دنبال بررسی گزینه‌های جانشینی این مربی بودند و نام‌های زیادی در کنار نام این تیم به گوش رسید که شاید اصلی‌ترین آنها توماس توخل بود که حالا هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفته است. 

1838314

فهرست سه نفره فعلی رئال مادرید برای قبول هدایت این تیم شامل مائوریسیو پوچتینو، ژابی آلونسو و زین الدین زیدان است که از سوی این بسیاری از رسانه‌ها تایید شده است. 

حضور آلونسو در این فرست جالب توجه به نظر می‌رسد. ظاهرا عملکرد خوب این مربی جوان روی نیمکت بایرلورکوزن توجه مدیران رئال را جلب کرده تا شرایط همکاری با او را مدنظر داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی