|

تیم عربستانی رونالدو را مسخره کرد!

رونالدو پس پایان بازی، به دلایلی خشمگین شد و در هنگام ترک زمین بر سر مدافع تیم حریف فریاد زد.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال عربستان، النصر رده دومی به مصاف تیم الفیخا رفت که بازی با نتیجه صفر- صفر به اتمام رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ در این رقابت، الفیخای رده یازدهمی با رویکردی بسیار تدافعی به زمین آمده بود و با این تاکتیک، تیم النصر را در گلزنی ناکام گذاشت؛ کریستیانو رونالدو، فوق ستاره النصر هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در باز کردن دروازه الفیخا ناموفق بود. 

رونالدو پس از سوت پایان بازی، بسیار خشمگین شد و در هنگام ترک زمین بازی، بر سر مدافع الفیخا فریاد زد و گفت: شما نمی‌خواهید فوتبال بازی کنید!

اما فقط خشم رونالدو مربوط به بازی آخر تیمش نمی‌شود بلکه النصر با از دست دادن این ۳ امتیاز، شانس خودش را برای قهرمانی کاهش داد، بسیاری از فوتبال دوستان، رونالدو را برای ترس قهرمان نشدن تیمش در لیگ عربستان عصبانی می‌دانند. در آن سوی میدان هم تیم الاتحاد با پیروزی‌هایش یکی از مدعی‌ترین تیم‌های عربسان برای قهرمانی است.

اما نکته‌ای که جالب توجه است عزم بالای النصر و هم‌تیمی‌های رونالدو برای قهرمانی است، آنها از نتیجه برابر در مقابل یک تیم رده پایین خشمگین می‌شوند و سریعاً نگران از دست رفتن شانس قهرمانیشان می‌شوند.

اما ماجرا به همن جا ختم نشد و حساب توییتری باشگاه الفیخا در یک اقدام تلافی‌ جویانه عکس تبلیغاتی معروف رونالدو را با قراردادن عکس کاپیتان تیم خودش، به سخره گرفت تا بر علیه ستاره پرتغالی، جنگ روانی راه انداخته باشد.

تیم عربستانی رونالدو را به سخره گرفت/ فریادهای ستاره پرتغالی بر سر مدافع حریف

در هرصورت این توییت طعنه آمیز باشگاه الفیخا نیز در فضای مجازی با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و نزدیک سه میلیون بازدید گرفت.

 در لیگ حرفه‌ای عربستان الاتحاد با ۵۶ امتیاز در رتبه اول و النصر با ۵۳ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها