|

ستاره رئال شاید 6 ماه محروم شود

درگیری میان والورده و بائنا پس از بازی شنبه شب رئال و ویارئال حواشی زیادی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

والورده به دلیل یک مشکل قدیمی و توهین بائتا در بازی سه ماه پیش ویارئال-رئال، کینه گرفته بود و با مشتی به صورت این بازیکن انتقام گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هرچند باشگاه ویارئال ترجیح داد از والورده شکایت نکند، ولی بائنا با گرفتن برگه از پزشکی قانونی، به پلیس اسپانیا علیه والورده شکایت کرد و پرونده‌ای کیفری برای ستاره رئال تشکیل شده است.

1840492

طبق ادعای آاس، دوشنبه هفته بعد کمیسیون ملی ضد خشونت تشکیل جلسه خواهد داد و در صورتی که پلیس ملی شکایت بازیکن ویارئال را ارسال کند، حمله ادعایی فده والورده به الکس بائنا را بررسی خواهد کرد. به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد مگر اینکه خود بائنا آن را پس بگیرد.

 با توجه به گزارش پزشکی قانونی، باید میزان آسیب دیدگی بائنا از ناحیه گونه چپ مشخص شود. اگر جراحت جزئی تلقی شود، فده با جریمه مالی روبه‌رو می‌شود و اگر صورت بائنا نیاز به جراحی یا درمان داشته باشد، آسیب جدی تلقی خواهد شد و جریمه نیز سنگین‌تر می‌شود.

1840821

کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا(RFEF) به این دلیل وارد پرونده نشده زیرا نزاع در پرونده داوری منعکس نشده است، اما اگر کمیته ضد خشونت شکایت پلیس را دریافت کند، احتمالا به صورت رسمی ورود خواهد کرد. در این صورت، دو مسیر متصور است: پلیس پرونده را به فدراسیون ارجاع می‌دهد تا کمیته مسابقات، ارگانی باشد که والورده را جریمه خواهد کرد (که مجازات ممکن است بین دو یا چهار بازی باشد) یا اینکه پلیس مستقیماً مجازات مقرر در قانون ورزش را اعمال خواهد کرد. در این صورت جریمه حداقل یک تا شش ماه ممنوعیت ورود به اماکن ورزشی تعیین می‌شود. این به آن معناست که والورده حداقل یک ماه نمی‌تواند برای رئال در هیچ رقابتی در اسپانیا بازی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی