|

4 تیم به دنبال لیونل مسی!

اسطورهآرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش 4 پیشنهاد روی میز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

لیونل مسی که گفته می‌شود در پایان فصل جاری و با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن جدا خواهد شد، آینده حرفه‌ای‌اش همچنان در هاله‌ای از ابهام است و رسانه‌های مختلف در این خصوص در حال گمانه‌زنی هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ مالکان قطری و مدیران این باشگاه فرانسوی در تلاشند تا این فوق‌ستاره آرژانتینی را برای ماندن در جمع پاریسی‌ها متقاعد کنند، اما به نظر می‌رسد پروژه ورزشی PSG و نتایجی ضعیفی که این تیم اخیراً کسب کرده که حذف از لیگ قهرمانان اروپا هم یکی از آن‌ها بوده، او را متقاعد نکرده و به دنبال جدایی از این تیم است. بر اساس گزارش شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا؛ چهار گزینه پیش روی لیونل مسی ۳۵ ساله است که هر کدام منحصر به فرد و تمام عیار است. طبق این گزارش؛ یکی از این پیشنهادات از جانب اینتر میامی است، باشگاهی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است. پیشنهاد دیگری که ممکن است مسی را وسوسه کند، پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی باشگاه الهلال به برنده هفت توپ طلاست.

پیشنهاد دیگری که لیونل دریافت کرده، پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با شرایطی بهتر است. پیشنهاد دیگر، اما از سوی باشگاه بارسلونا است که به لحاظ مالی قابل مقایسه با سه پیشنهاد دیگر نیست، چون بارسلونا در حال حاضر مشکلات مالی زیادی دارد، اما این تیم و نوکمپ برای این فوق‌ستاره آرژانتینی خاطرات خوش زیادی داشته، به همین دلیل احتمال بازگشت او به جمع کاتالان‌ها هم دور از انتظار نیست.

مسی که تابستان ۲۰۲۱ به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش به حضور ۲۱ ساله خود در این تیم پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در زمان حضورش در بارسا در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب ۳۴ جام مختلف کمک کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها