|

صحبت های عجیب گل‌محمدی پیش از بازی با استقلال

گل‌محمدی: برای برد به کرمان آمده‌ایم و امیدوارم فردا همه چیز عادلانه باشد.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی درباره بازی فردای پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: هر چقدر به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بیشتر هم می‌شود. مس تیم خوبی دارد و انتظار بازی سختی داریم. به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی‌کنیم و قطعا آنها در خانه انگیزه‌های بالایی برای این بازی دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ او ادامه داد: هم برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز کسب سه امتیاز این بازی نداریم و برای پیروزی به کرمان آمده‌ایم. حضور تماشاگران به زیباتر شدن بازی کمک می‌کند و امیدوارم فردا شاهد نمایش خوبی از هر دو تیم باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش برای بازی فردا غایب دارد یا خیر گفت: سیامک نعمتی و محمد عمری به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند و دانیال اسماعیلی‌فر هم در تمرین امروز دچار یک مصدومیت جزئی شد و باید ببینیم تا فردا شرایط بازی را پیدا می‌کند یا خیر.

گل‌محمدی درباره وضعیت داوری‌ها در این فصل گفت: خود من همیشه سعی کرده‌ام به جامعه داوران احترام بگذارم چون کمترین امکانات را دارند ولی بیشترین توقع هم از آنها می‌رود. اما اینکه یک تیم بخواهد روز قبل از بازی با اظهارنظرهای هدفمند تیم داوری را تحت تاثیر قرار دهد، بدعت بدی است. نمی‌دانم چرا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ روی این موضوع نظارتی ندارند اما شاهد بودیم که در این فصل چند باشگاه قبل از بازی با پرسپولیس بیانیه داده‌اند یا در نشست قبل از بازی طوری راجع به داوری صحبت کرده‌اند که داور را تحت فشار بگذارند.

وی اضافه کرد: قبل از بازی‌های ما با دو تیم آلومینیوم و هوادار چه اتفاقی افتاد؟ روند داوری در این دو بازی که از قضا در ورزشگاه آزادی بود و ما میزبان بودیم چگونه‌ بود؟ در هر دو بازی به ضرر ما سوت زدند و چند امتیاز از دست دادیم. حتی داور بازی ما با آلومینیوم بخاطر عملکرد ضعیفش تا الان از قضاوت محروم بوده! در همین بازی رفت مقابل مس دو اشتباه تاثیرگذار از سوی داور رخ داد که یک پنالتی ما گم شد و یک آفساید اشتباه به ضرر ما گرفته شد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: موارد مشابه در بازی‌های دیگر هم بوده که باعث شده در این فصل امتیازات متعددی را به خاطر همین فشاری که قبل از بازی روی داوران ایجاد شده از دست بدهیم اما باز هم به خود اجازه ندادیم قبل از بازی راجع به داوری حرف بزنیم یا بخواهیم دنبال پوئن گرفتن باشیم. این کار غیرحرفه‌ای است و امیدوارم فشاری روی داور بازی نباشد و همه چیز عادلانه و منصفانه پیش برود.

گل‌محمدی در پایان گفت: جا دارد از استقبال زیاد هواداران خوبمان در کرمان تشکر کنیم. فردا منتظر حضور گرمشان در ورزشگاه و کنار تیم هستیم. به هواداران نیز این اطمینان را می‌دهیم که تا آخرین هفته لیگ دست از تلاش برنمی‌داریم و علیرغم مشکلاتی که وجود دارد برای پرسپولیس و خوشحالی آنها می‌جنگیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها