|

خبری خوش برای محمد محبی!

تیم تحت قرارداد محمد محبی در آستانه سقوط به لیگ یک پرتغال قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد محبی یکی از جذاب‌ترین نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران را رقم زد و در شرایطی که تصور می‌شد این وینگر باتجربه و خوش‌تکنیک بخواهد کارش را در فوتبال پرتغال ادامه بدهد، درخواست مجدانه ریکاردو سا پینتو برای جذب محبی باعث شد تا ستاره سابق سپاهان این‌بار در قامت بازیکن استقلال به لیگ ایران بازگردد. استقلالی‌ها البته ناکام در جذب دائمی محمد محبی بودند و وینگر ایرانی باشگاه سانتاکلارا پرتغال با امضای قراردادی قرضی به استقلال پیوست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ مدیران باشگاه استقلال با وجود رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ودوم هنوز نتوانسته‌اند هزینه رضایت‌نامه محبی را به صورت کامل پرداخت کنند تا یکی دیگر از اتفاقات عجیب مدیریتی در فوتبال ایران رقم بخورد. محبی با بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران، هم توانست به لحاظ فردی به فرم ایده‌آل خود بازگردد و هم نقش مهمی در موفقیت استقلال در فصل جاری داشته و بدون‌شک بازگشت این ستاره باتجربه به فهرست تیم ملی هم به واسطه عملکرد درخشان او در استقلال بوده است.

سانتاکلارا بعد از جدایی محمد محبی، فصل بسیار فاجعه‌باری را در لیگ برتر پرتغال می‌گذراند و جدول ۱۸ تیمی در جایگاه هجدهم قرار دارد و در فاصله ۷ هفته مانده به پایان فصل، آن‌ها ۱۰ امتیاز با منطقه امن جدول فاصله دارند و همین مسئله باعث شد تا از یاران محمد محبی در لیگ پرتغال به عنوان کاندیدای نخست سقوط به لیگ یک یاد شود.

شاگردان دانیلدو آچیولی در ۱۳ بازی اخیرشان در لیگ پرتغال از ۳۹ امتیاز ممکن فقط ۲ امتیاز به‌دست آورده‌اند تا شرایط بحرانی سانتاکلارا بیشتر نمایان شود. محمد محبی با باشگاه پرتغالی تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ قرارداد دارد که با این اوصاف او باید در پایان لیگ بیست‌ودوم از استقلال جدا شده و برای گذراندن آخرین فصل از قراردادش به تیم سانتاکلارا بازگردد اما در این میان گفته می‌شود که در قرارداد محبی قید شده که در صورت سقوط باشگاه پرتغالی به دسته پایین‌تر، امکان فسخ برای ستاره ایرانی فراهم می‌شود که در صورت تحقق این اتفاق، بدون‌شک استقلالی‌ها فرصت ایده‌آلی برای تمدید قرارداد محمد محبی به‌دست خواهند آورد.

مدیران سانتاکلارا به واسطه بدقولی‌های مکرر مسئولان باشگاه استقلال در زمینه پرداخت هزینه رضایت‌نامه محمد محبی تمایلی به مذاکره دوباره برای تمدید قرارداد محبی ندارند اما در صورت آزاد شدن محمد محبی در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو، بدون‌شک با توجه به تمایل ویژه ریکاردو ساپینتو، استقلالی‌ها با بخت‌واقبالی مناسب برای تمدید قرارداد وینگر باتجربه خود مواجه می‌شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی