|

استقلال و پرسپولیس جریمه شدند!

کمیته انضباطی آرای خود را در رابطه با تیم های لیگ برتری صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته 23 لیگ برتر برگزار شد. باشگاه پرسپولیس به خاطر پرتاب سنگ و بطری آب به سمت داوران و بازیکنان تیم حریف و فحاشی توسط تماشاگران منتسب به بازیکنان و تیم مقابل به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل استفاده از شعارهای موهن توسط تماشاگران منتسب  باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*مسابقه تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان برگزار و از سوی علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت 6 ماه و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)

تیم فولاد خوزستان به دلیل پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم استقلال تهران نیز به خاطر پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش که منجر به وقفه بازی شد، باید 700 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*دیدار تیم های تراکتور تبریز و مس رفسنجان برگزار شد. تیم مس رفسنجان به دلیل داشتن 5بازیکن اخطاری باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند. این رای قطعی است.

تیم تراکتور تبریز به خاطر پرتاب ترقه و مواد منفرجه توسط تماشاگرانش باید 700 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

امیر حاجی نیا لیل آبادی، عکاس تیم تراکتور تبریز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی از ورود به محل برگزاری مسابقات تا یک سال و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها