|

غول های انگلیس پدیده آرژانتینی را می خواهند!

الکسیس مک آلیستر که نقش زیادی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر داشت، در حال حاضر مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته فابریتزیو رومانو، تیم های لیورپول ، چلسی و منچستریونایتد به جذب الکسیس مک آلیستر علاقه‌مند هستند و این هافبک 24 ساله می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو از برایتون جدا شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ این باشگاه به زودی درباره قیمت درخواستی خود برای فروش مک آلیستر، تصمیم گیری خواهد کرد. همچنین پدر مک آلیستر نیز در مصاحبه‌ای تایید کرده که به احتمال زیاد پسرش از فصل آینده، لباس باشگاه دیگری را بر تن می‌کند.

در ادامه گزارش رومانو، لیورپول که این هفته از رقابت بر سر جذب جود بلینگام کنار کشید، مک آلیستر و هم تیمی او مویسس کایسدو را زیر نظر گرفته است. کایسدو پس از تلاش نافرجام آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه برای به خدمت گرفتنش، قرارداد جدیدی را تا سال 2027 با برایتون امضا کرد. قرارداد مک آلیستر نیز با برایتون در سال 2025 به اتمام می‌رسد اما این باشگاه یک بند تمدید یک ساله در قرارداد او گنجانده است.

در مورد منچستریونایتد با اینکه اولویت آن‌ها جذب یک مهاجم نوک است اما مک آلیستر در لیست این باشگاه حضور دارد. چلسی هم علاقه زیادی به جذب این هافبک آرژانتینی دارد. آبی‌های لندن در کنار او، مانو کونه هافبک بروسیا مونشن گلادباخ را نیز زیر نظر دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها