|

کنایه جنجالی ژوزه مورایس به پرسپولیس!

سرمربی سپاهان می‌گوید که بازی تیمش برابر مس رفسنجان ساده نبود.

لینک کوتاه کپی شد

مورایس صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ ژوزه مورایس در نشست خبری پس از برد 2  بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان گفت:

حمایت هواداران ما خیلی مهم بود. از تمام کسانی که مسئول بودند تشکر می‌کنم چون خیلی مهم بود که چنین جمعیتی را کنترل کنند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی به نمایش گذاشتند در مسابقه‌ای که اصلا ساده نبود. مس رفسنجان تیم خیلی خوبی است و یکی از تیم‌هایی است که کمترین گل دریافتی را دارد. به همین دلیل بازی ساده‌ای نداشتیم و خیلی جدی بازی کردیم و کار بازیکنانم فوق‌العاده بود. می‌توانستیم یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم. به تیم رفسنجان هم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام داد.

وی در پاسخ به این سوال که با پیروزی مقابل مس رفسنجان کار راحتی برای قهرمانی خواهند داشت؟ گفت:

فکر نمی‌کنم، دلیل آن را هم به شما می‌گویم. ابتدا باید بگویم که مس کرمان باخت و نفت مسجدسلیمان هم بازی‌اش را برد و اختلافات کم شد. همه فکر می‌کنند بازی‌های ساده‌ای با تیم‌های پایین جدول داریم در صورتی که برعکس است چون آنها امید به ماندن در لیگ دارند و کار ما را سخت خواهند کرد.

سرمربی سپاهان در واکنش به اینکه در لحظاتی از نیمه دوم تیمش تحت فشار قرار گرفت، تصریح کرد:

مس رفسنجان به دنبال این بود که امتیاز به دست بیاورد و تغییر بازیکن و تاکتیک داشتند. عقب زمین‌مان را خیلی شلوغ نکردیم و سعی کردیم بازیکنان آنها را از عقب زمین‌شان کنترل کنیم. زمانی که 2 بر صفر جلو افتادیم تغییراتی ایجاد کردیم که در عقب زمین ثبات داشته باشیم. مقابل مدافعان خوبی بازی می‌کردیم و بیشتر می‌خواستند با تغییراتی که داشتند نزدیک به دفاع وسط ما بازی کنند.

مورایس درباره استقبال خوب تماشاگران خاطرنشان کرد:

فکر می‌کنم حضور خوبی تماشاگران داشتند و از این موضوع خوشحال هستم. حضور آنها باعث افتخار ما است و امیدوارم هواداران بیشتری در بازی بعدی ما بیایند. در اواخر لیگ حضور هواداران خیلی حائز اهمیت است تا از یکسری مشکلات عبور کنیم. در کنفرانس خبری قبل از بازی هم اشاره کردم که تیم مورد علاقه و گل سرسبد نیستیم چون دو پنالتی واضح در یک بازی برای ما گرفته نشد و می‌بینید که یکسری از تیم‌ها دایوینگ انجام می‌دهند (تمارض می‌کنند) و برای آنها پنالتی گرفته می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها