|

استقلالی‌ها جمعی عذرخواهی کردند!

استقلال در یک بازی زیبا در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه 6-1 تیم هوادار را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

زمانی که موعود بنیادی فر در سوت خود به علامت پایان بازی استقلال هوادار دمید، ریکاردو ساپینتو اولین کاری که کرد، رفتن به سوی ساکت الهامی بود. نه برای خسته نباشید گفتن و یا دلداری دادن به همتای خود در تیم رقیب. ریکاردو ساپینتو خطاب به ساکت الهامی گفت: زدن پنالتی دوم از سوی سید حسین حسینی انتخاب او نبوده است و سید حسین با درخواست تماشاگران پشت ضربه پنالتی ایستاد و او به هیچ وجه نیت تحقیر تیم هوادار را نداشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ ریکاردو ساپینتو بلافاصله بعد از حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی در مورد این موضوع صحبت کرد و گفت:« این رفتاری نیست که بخواهد حسینی آن را انجام دهد. حسینی یک بازیکن و کاپیتان فوق العاده است و او این کار را انجام نداد که بخواهد علیه کسی باشد. این تصمیم احساسی بود. پس از پایان بازی من اولین کسی بودم که به سمت مربی حریف رفتم که به او بگویم چه اتفاقی افتاده است. ما نمی‌خواستیم هیچکس را تحقیر کنیم و به همه احترام می‌گذاریم. من به همه احترام می‌گذاریم. یک اتفاقی افتاده است اما با نیت بدی نبود. من این احتیاط را داشتم که به سرمربی حریف توضیح دهم و شرایط را بگویم.»

کاملا پیداست ریکاردو ساپینتو از پنالتی زدن توسط سید حسین حسینی ناراحت شده و چه بسا در این باره بعد از بازی با بازیکنانش در رختکن صحبت کرده باشد. تا جایی که در پایان بازی همه بازیکنان از سید حسین حسینی گرفته تا مهدی قایدی از ساکت الهامی و تیم هوادار عذرخواهی کردند. در حالی که در جریان بازی هم مشخص بود، درخواست تماشاگران از مهدی قایدی موجب شد تا سید حسین حسینی دروازه را رها و پشت ضربه پنالتی بایستد و در نهایت آن را به گل تبدیل کند. سرمربی پرتغالی استقلال با همه شور و هیجانی که در کنار زمین دارد و تلاشی که برای پیروزی تیمش انجام می دهد، بارها و بارها به این نکته اشاره کرده به هیچ وجه نیتش بی احترامی به تیم حریف و داور نیست. جالب اینکه ریکاردو ساپینتو ارتباط خوبی با ساکت الهامی دارد و حتی پیش از بازی نگاه سرمربی تیم هوادار را نسبت به خود تحسین کرده بود.

در بازی دیروز اگر کوین یامگا در زمین بود نه فرصت پنالتی زدن به محمد محبی می رسید و نه مهدی قایدی. اما با برافروختگی و ناراحتی ریکاردو ساپینتو کاملا پیداست در ادامه مسیر دیگر سید حسین حسینی پشت ضربه پنالتی قرار نخواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها