|

ساکت الهامی خود را با سرمربی منچستریونایتد قیاس کرد!

سرمربی هوادار ضمن انتقاد از کار بازیکنان استقلال در هنگام زدن ضربه پنالتی گفت: این بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است.

لینک کوتاه کپی شد

ساکت الهامی پس از شکست ۶ بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: روز بد ما بود و استقلال در هر دو نیمه از ما بهتر کار و از موقعیت‌هایش استفاده کرد. در نیمه دوم و بعد از گل اول، در چند دقیقه گل‌های دوم و سوم را خوردیم و شیرازه تیم ما از هم پاشید. بازیکنان ما جوان بودند و نتوانستیم به بازی برگردیم. این بدترین نتیجه در دوران مربیگری من است. هر چند این طبیعت فوتبال است، ولی از این شکست ناامید هستیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ وی ادامه داد: در همین چند ماه گذشته لیورپول ۷ گل به منچستر زد. این طبیعت فوتبال است و استقلال از ما بهتر بود و از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد. همانطور که در ۲ سال گذشته ما استقلال را در تیم‌هایی که بودم برده بودیم؛ امروز هم باختیم. فوتبال ادامه دارد و به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به این موضوع که در نیمه دوم که مختص مربیان است، تیمش ۶ گل دریافت کرد، عنوان کرد: قطعاً ساپینتو بهتر از من عمل کرد و تصمیم گرفت. گل اول استقلال را اصلاً ندیدم. از اول فصل درباره داوری صحبت نکردم، اما زمانی که بازی یک بر صفر بود می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. شاید همین تصمیم شرایط بازی را عوض می‌کرد، درست یک دقیقه بعد از آن ما گل دوم را خوردیم.

الهامی درباره این موضوع که ساپینتو پس از بازی با او صحبت کرد و به نوعی دلداری‌اش داد، گفت: ساپینتو از مربیان خوبی است که به فوتبال ما آمده و تیمش باکیفیت بازی می‌کند. طبیعی است که استقلال در کورس قهرمانی است و می‌خواستند هر طور شده به نتیجه برسند، اما ما نتوانستیم بعد از گل اول به بازی برگردیم. بیشتر از اینکه به خاطر تاکتیک استقلال شکست بخوریم، به اشتباهات خودمان باختیم.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی یکی دو بازیکن با ناراحتی به رختکن رفتند و یکی دو بازیکن هوادار هم لباس‌شان را با بازیکنان استقلال تعویض کردند، گفت: این شرایط طبیعی است، قطعاً تمام بازیکنان ناراحت هستند و من به آن‌ها دلداری دادم. گل‌گهر هم در زمین خودش از پرسپولیس ۵ گل خورد یا ما خودمان در ۱۶ دقیقه با تراکتور به استقلال ۳ گل زدیم. طبیعت فوتبال است، تیم ما انگیزه‌های لازم را نداشت و اشتباهاتی داشتیم و بیشتر از همه من مقصر هستم. روزی بود که استقلال هرچه توپ آورد گل شد. دنیا به آخر نرسیده است. تنها چیزی که دل ما را به درد آورد کار آخرشان است که باعث تحقیر ما شد که زیبنده فوتبال ما نیست. (پنالتی زدن حسینی دروازه‌بان استقلال به هوادار). باید این تحقیر را بپذیریم و از آن درس بگیریم.

سرمربی هوادار در واکنش به اینکه سعید مهری جمله‌ای گفته که باعث ناراحتی‌اش شده است، خاطرنشان کرد: سعید مهری چیزی نگفت، در فوتبال می‌توانید هر چند تا گل بزنید، ولی تحقیر کردن حریف کار خوبی نیست مخصوصاً که در جایگاهی که خودتان هم باور نمی‌کردید این اتفاق بیفتد. خیلی ناامید و ناراحت هستم. شاید سخت‌ترین شب فوتبالی من است. کار آن‌ها قشنگ نبود که بخواهند ما را تحقیر کنند. پنالتی زدن توسط دروازه‌بان تحقیر کردن تیم حریف است. من همان کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم و سال قبل از آن هم در ۱۶ دقیقه ۳ گل به آن‌ها زدیم، ولی هیچ وقت آن‌ها را تحقیر نکردیم. احترام گذاشتن به تیم مقابل اولین اصل است. باید تحقیر می‌شدیم و هیچ گِله‌ای نداریم، اما اگر من بودم این کار را نمی‌کردم. باید از این تحقیر درس بگیریم و از همین الان شروع و خودمان را احیا کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی